וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לפני הזמן שנקבע: הדיירים בפרויקט הזה קיבלו בשורה מפתיעה

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 9:56

כשנה לפני המועד עליו התחייבה: שתית סיימה את פרויקט ההתחדשות העירונית של החברה בחיפה והודיעה לדיירים את הבשורה המפתיעה שכל כך חיכו לה: קיבלנו טופס 4 לאכלוס, אתם יכולים לארוז ולהיכנס לדירתכם החדשה

פרויקט אינטרנציונל של חברת שתית בחיפה. באדיבות חברת שתית,
פרויקט אינטרנציונל של חברת שתית בחיפה/באדיבות חברת שתית

כשנה לפני המועד שהתחייבה מול הדיירים: חברת שתית, המובילה את ההתחדשות העירונית בשכונת רמות רמז בחיפה, קיבלה השבוע טופס 4 לאכלוס בפרויקט של החברה ברחוב אינטרנציונל 54-56 ומתחילה באכלוס הדיירים. בנוסף, נותרו 2 דירות אחרונות לכניסה מיידית של 5 ו- 6 חדרים במחירים של החל מ- 2,100,000 שקל.

פרויקט אינטרנציונל 54-56, הינו פרויקט בוטיק של החברה בן 35 דירות, בתמהיל של 4,3, ו- 5 חדרים. בבניין נותרו דירות אחרונות, כאמור והוא עתיד להתאכלס בשנה הבאה. תכנון המבנה נעשה מתוך חשיבה משולבת והוליסטית הבאה לידי ביטוי הן בנראות החיצונית של הבניין והן בהתייחסות הפרטנית לחללים הפנימיים אשר יוצרים מתחם מגורים מודרני ופונקציונאלי.

"היה לנו חשוב לסיים אותו מהר, כדי שהדיירים יוכלו לחזור לדירותיהם"

הפרויקט ממוקם בחלק העליון של הרחוב בצמוד לשכונת אלמוגי ובמרחק של 3 דקות נסיעה מהטכניון וחמש דקות נסיעה מאוניברסיטת חיפה, ולכן נחשב אטרקטיבי עבור צעירים ומשפרי דיור.

לדברי שלום שטרית, מבעלי החברה: "היה לנו חשוב לסיים אותו מהר, כדי שהדיירים יוכלו לחזור לדירותיהם, ושהרוכשים החדשים ייהנו מהדירות החדשות בהקדם. חברת שתית שמה לעצמה למטרה להוביל את ההתחדשות העירונית בחיפה, למען תושבי חיפה, צעירים, משפחות ומשפרי דיור הזקוקים לדירות חדשות במחירים ברי הישג, והלקוחות מצביעים ברגליים. אנחנו נעשה הכל כדי לאפשר לכמה שיותר לקוחות לקנות במחירים שפויים בעיר, ולכן השארנו גם את מחירי הדירות לכניסה מיידית במחירים ברי השגה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully