וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 מגדלי מגורים חדשניים בני 30 קומות: ירושלים ממשיכה להתחדש בענק

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 11:32

ממשיכה לחזק את מעמדה בתחום ההתחדשות העירונית בירושלים: דוניץ-אלעד מודיעה כי חצתה את סף החתימות הנדרש להתנעת פרויקט ההתחדשות "מתחם קשאני", בשכונת ארמון הנציב בעיר | ההשקעה בפרויקט מוערכת בכ-400 מיליון שקל

הדמיה: "מתחם קשאני" בארמון הנציב, ירושלים. דימה לאונוביץ',
הדמיה: "מתחם קשאני" בארמון הנציב, ירושלים/דימה לאונוביץ'

יום ירושלים שמח לתושבי ארמון הנציב: לאחר חציית סף חתימות בעלי הדירות הנדרש, חברת דוניץ-אלעד מודיעה על יציאתו לדרך של פרויקט ההתחדשות העירונית היוקרתי שהיא מקדמת בשכונת ארמון הנציב בירושלים, בשיתוף חברת גולדן סיטי, ובהשקעה מוערכת של כ-400 מיליון שקל.

במסגרת הפרויקט המתוכנן יהרסו 2 מבנים, הכוללים 54 יח"ד סה"כ, במקומם צפוי להיבנות קומפלקס מגורים חדש בו 2 מגדלי מגורים חדשניים בני 30 קומות עם כ- 250 יח"ד, שטחי מסחר, שטחים לשירות הציבור ולרווחת הדיירים וכן תוספת שטחי פארקים ירוקים ומוסדות ציבור.

מתחם קשאני מצוי בליבה של שכונת ארמון הנציב בירושלים, הנמצאת במגמת התחדשות עירונית כללית, מתאפיינת ברובה במבנים ישנים בסגנון ירושלמי. הפרויקט נמצא בסמיכות לטיילת ארמון הנציב הידועה והמתויירת, מרחק הליכה מהקאנטרי המחודש והתחנה העתידה של הרכבת הקלה המתוכננת להיכנס לשכונה.

הפרויקט, שעל תכנונו אמון משרד האדריכלים המוביל ברעלי לויצקי כסיף, צופה לוואדי קאשני המתפתח ואף יאפשר לדיירי הקומות העליונות, להשקיף על ים המלח והרי אדום.

"שכונת ארמון הנציב תשנה את פניה בעשור הקרוב"

מיכאל לוין, סמנכ"ל התחדשות עירונית דוניץ אלעד: "שכונת ארמון הנציב תשנה את פניה בעשור הקרוב ואנחנו שמחים לקחת חלק משמעותי בשינוי ובהתחדשות השכונה. הגעה לרוב נדרש בפרויקט בזמן קצר מאוד משמחת ומראה על אמון הדיירים בחברה".

עו"ד הראל אלעזר, סמנכ"ל גולדן סיטי: "אנו מודים לדיירים על האמון ומברכים על ההתקדמות המשמעותית בפרויקט, המהווה חלק משיתוף הפעולה הפורה שלנו עם חברת דוניץ אלעד. החברות מקדמות יחד מספר פרויקטים משמעותיים של התחדשות עירונית, בהם צפויות להיבנות אלפי יחידות דיור חדשות בירושלים שיהוו חיזוק ושדרוג משמעותי לעיר הבירה שלנו".

את הדיירים בפרויקט מייצג משרד עורכי הדין אלי תוסיה כהן ושות' ואת החברות מייצג עו"ד עופר פרייליך ממשרד מיתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully