וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבהלה לדירה בהנחה: למעלה מ-48 אלף זוגות נרשמו עד כה, והסיכויים אפסיים

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 15:25

נתונים שהופצו הבוקר מציגים את התקווה הגדולה של זוגות צעירים לזכייה בהגרלה של דירה בהנחה, עם כ-50 אלף נרשמים תוך שבוע אחד בלבד וצפי למעל 100 אלף נרשמים עד סוף ההגרלה - שיתמודדו כזכור על 4,633 דירות

זוג מחפש דירה. ShutterStock
זוג מחפש דירה/ShutterStock

מה שנקרא, בהצלחה למשתתפים: נתונים שהופצו הבוקר (ג') על ידי משרד הבינוי והשיכון מציגים כי שבוע אחד בלבד מפתיחת ההרשמה להגרלת דירה בהנחה - נרשמו אליה 48,449 משקי בית, המתמודדים כזכור על 4,633 דירות סה"כ.

וזו רק ההתחלה, נדגיש, כאשר ההרשמה להגרלה תימשך עד יום שני ה-8.7, כאשר על פי הערכות צפויים להירשם למעלה מ-100 אלף משקי בית להגרלה. יודגש כי ניתן להנפיק אישור זכאות להרשמה עד ליום שני ה-17.6.24.

ההגרלה השביעית של דירה בהנחה מציעה 43 פרויקטים ב-19 יישובים ברחבי הארץ: אכסאל, אלעד, אפרתה, באר שבע, בית שאן, בני עי"ש, בת ים, דימונה, דיר אל-אסד, טירת כרמל, ירושלים, מגדל העמק, צור הדסה, קרית ביאליק, קרית גת, ראשון לציון, רחובות, רכסים, תל אביב-יפו.

תוך שבוע אחד: כ-48 אלף משקי בית נרשמו להגרלה של דירה בהנחה. משרד הבינוי והשיכון, צילום מסך
תוך שבוע אחד: כ-48 אלף משקי בית נרשמו להגרלה של דירה בהנחה/צילום מסך, משרד הבינוי והשיכון

באופן לא מפתיע, כפי שניתן לראות בטבלה, הביקוש הגבוה ביותר היה לערים גדולות במרכז הארץ, כמו ראשון לציון (19,131); תל אביב (12,511); בת ים (10,301); ורחובות (21,596); גם קרית גת ואלעד הציגו נתוני הרשמה מרשימים של 13,760 ו-8,662 בהתאמה.

נדגיש כי בדומה להגרלות קודמות, גם הפעם באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אם אתם לא באחת הקבוצות האלו - הסיכוי נמוך במיוחד

מרשימת הדירות שיוגרלו, בלתי אפשרי שלא לשים לב לעובדה שלמעלה מ-1,000 מהדירות (כמעט רבע מכלל יחידות הדיור שיוצעו במסגרת ההרשמה) מתרכזות בשני יישובים עם אוכלוסייה חרדית בולטת: אלעד ורכסים.

בנוסף, ההגרלה הבאה מביאה גם בשורה עבור משרתי המילואים: לראשונה בהגרלה הקרובה תכנס לתוקף החלטת מועצת מקרקעי ישראל בראשות שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ותינתן עדיפות של 20% למשרתי מילואים פעילים.

בהתחשב בנתונים אלו, בתוספת העובדה שכ-1,778 מהדירות מוקצות לבני המקום בלבד, נראה כי משקי הבית שלא נכללים באחת מהקבוצות הנ"ל הם בעלי סיכויים אפסיים לזכות בהגרלה ביישוב אליו ניגשו.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully