וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבהלה לדירה בהנחה: למעלה מ-48 אלף זוגות נרשמו עד כה, והסיכויים אפסיים

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 15:25

נתונים שהופצו הבוקר מציגים את התקווה הגדולה של זוגות צעירים לזכייה בהגרלה של דירה בהנחה, עם כ-50 אלף נרשמים תוך שבוע אחד בלבד וצפי למעל 100 אלף נרשמים עד סוף ההגרלה - שיתמודדו כזכור על 4,633 דירות

זוג מחפש דירה. ShutterStock
זוג מחפש דירה/ShutterStock

מה שנקרא, בהצלחה למשתתפים: נתונים שהופצו הבוקר (ג') על ידי משרד הבינוי והשיכון מציגים כי שבוע אחד בלבד מפתיחת ההרשמה להגרלת דירה בהנחה - נרשמו אליה 48,449 משקי בית, המתמודדים כזכור על 4,633 דירות סה"כ.

וזו רק ההתחלה, נדגיש, כאשר ההרשמה להגרלה תימשך עד יום שני ה-8.7, כאשר על פי הערכות צפויים להירשם למעלה מ-100 אלף משקי בית להגרלה. יודגש כי ניתן להנפיק אישור זכאות להרשמה עד ליום שני ה-17.6.24.

ההגרלה השביעית של דירה בהנחה מציעה 43 פרויקטים ב-19 יישובים ברחבי הארץ: אכסאל, אלעד, אפרתה, באר שבע, בית שאן, בני עי"ש, בת ים, דימונה, דיר אל-אסד, טירת כרמל, ירושלים, מגדל העמק, צור הדסה, קרית ביאליק, קרית גת, ראשון לציון, רחובות, רכסים, תל אביב-יפו.

תוך שבוע אחד: כ-48 אלף משקי בית נרשמו להגרלה של דירה בהנחה. משרד הבינוי והשיכון, צילום מסך
תוך שבוע אחד: כ-48 אלף משקי בית נרשמו להגרלה של דירה בהנחה/צילום מסך, משרד הבינוי והשיכון

באופן לא מפתיע, כפי שניתן לראות בטבלה, הביקוש הגבוה ביותר היה לערים גדולות במרכז הארץ, כמו ראשון לציון (19,131); תל אביב (12,511); בת ים (10,301); ורחובות (21,596); גם קרית גת ואלעד הציגו נתוני הרשמה מרשימים של 13,760 ו-8,662 בהתאמה.

נדגיש כי בדומה להגרלות קודמות, גם הפעם באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

אם אתם לא באחת הקבוצות האלו - הסיכוי נמוך במיוחד

מרשימת הדירות שיוגרלו, בלתי אפשרי שלא לשים לב לעובדה שלמעלה מ-1,000 מהדירות (כמעט רבע מכלל יחידות הדיור שיוצעו במסגרת ההרשמה) מתרכזות בשני יישובים עם אוכלוסייה חרדית בולטת: אלעד ורכסים.

בנוסף, ההגרלה הבאה מביאה גם בשורה עבור משרתי המילואים: לראשונה בהגרלה הקרובה תכנס לתוקף החלטת מועצת מקרקעי ישראל בראשות שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ותינתן עדיפות של 20% למשרתי מילואים פעילים.

בהתחשב בנתונים אלו, בתוספת העובדה שכ-1,778 מהדירות מוקצות לבני המקום בלבד, נראה כי משקי הבית שלא נכללים באחת מהקבוצות הנ"ל הם בעלי סיכויים אפסיים לזכות בהגרלה ביישוב אליו ניגשו.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully