וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל המשרדים הגבוה בשרון קיבל את תקן הבניה הירוקה המחמיר בעולם

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 11:36

בשורה אחת עם מגדלי תעסוקה בולטים בעולם: מגדל התעסוקה באינפיניטי פארק רעננה, הנחשב לגבוה ביותר באזור השרון עם 30 קומות של משרדים, קיבל לאחרונה את תקן הבניה הירוקה LEED GOLD - מהמחמירים ביותר בעולם

מגדל התעסוקה באינפיניטי פארק רעננה. skypro,
מגדל התעסוקה באינפיניטי פארק רעננה/skypro

כמו האמפייר סטייט ובניין הקריסטל: מגדל המשרדים הגבוה בשרון, שאוכלס לאחרונה ומהווה חלק מפארק התעסוקה "אינפיניטי פארק רעננה", קיבל לאחרונה מהמועצה האמריקאית לבניה ירוקה (USGBC), את ההסמכה לתקן LEED GOLD האמריקאי - הנחשב למחמיר ביותר בעולם.

תקן זה מעמיד את מגדל המשרדים ברעננה בשורה אחת עם מגדלי תעסוקה בולטים בעולם, המספקים אקו-סיסטם ייחודי ובנייה בת קיימא לסביבת העבודה. מגדלים דוגמת האמפייר סטייט בניו יורק, בניין המטה של פייסבוק במנלו פארק קליפורניה, בניין הקריסטל בלונדון ועוד.

המגדל, בתכנון יסקי מור סיוון אדריכלים, המתנשא לגובה 30 קומות, קיבל כאמור מהמועצה האמריקאית לבניה ירוקה ניקוד המזכה אותו בתקן הגבוה ביותר לבניה ירוקה. עמידה בתקן נותנת מענה לדרישות לחברות בתחומי הטכנולוגיה, ולחברות בינלאומיות, וללא מעט חברות מקומיות הרואות בו חלק מתנאי ההשכרה של שטחי תעסוקה עבור עובדיהן.

פרויקט אינפיניטי פארק רעננה. הדמיה: 3division,
פרויקט אינפיניטי פארק רעננה/הדמיה: 3division

תקן ה-LEED כולל חמש קטגוריות מרכזיות בתחומי הבניה הירוקה, האמורים להשתלב בתכנון ובניית הפרויקט: אתרים בני קיימא, שימוש יעיל במים, אנרגיה ואטמוספירה, חומרים ומשאבים ואיכות סביבה בתוך המבנה. שטח המגדל כ-60,000 מ"ר והוא כולל גם אזור מסחר והסעדה נרחבים ומרפסות לטובת העובדים והמבקרים בו.

המגדל הינו חלק מפארק התעסוקה אינפיניטי פארק רעננה, בבעלות החברות ריט 1 וס.ע.ן זהב. מדובר בפארק תעסוקה מודרני הכולל 3 מבנים, שטחי תעסוקה מסחר ופנאי בצומת רעננה דרום. לצד המגדל כולל הפארק עוד כ-90,000 מ"ר במגוון בניינים ומבנים אשר במקביל לבניית המגדל, עברו לאחרונה תהליך Retrofit - של חידוש מהמסד ועד הטפחות.

עוד מיתרונות הפארק - מיקומו בצומת הערים רעננה, כפר סבא והוד השרון, בהצטלבות הכבשים 531 וכביש 4 ,בסמוך לתחנת רכבת ישראל המתחברת אליו מכיוון דרום ומצפון מסוף האוטובוסים הראשי של רעננה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"תקן ה-LEED מציב את הפרויקט בסטנדרט הגבוה ביותר"

אדי קורן, יו"ר אפשטיין ניהול פרויקטים, "אינפיניטי פארק רעננה הנו פארק התעסוקה הבולט באזור השרון, לא רק לאור היקפו ומגוון השטחים, אלא גם בזכות החדשנות וסביבת העבודה המתקדמת שהוא מציע לעובדים והמבקרים. בתחילת התכנון, התקבלה החלטה להיכנס לתהליך לקבלת תקן בניה ירוקה המחמיר ביותר שיש בענף. תקן ה-LEED בעצם מציב את הפרויקט בסטנדרט גבוה המעלה את ערך הנכס כמו גם מבטיח את שביעות רצון של הדיירים והעובדים ומחזק את ההזדהות שלהם עם הפרויקט".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully