וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 65 מיליון שקל: הקניון הגדול בפתח תקווה לקראת מהפכה

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 10:19

שיפוץ ושדרוג הקניון הגדול בפתח תקווה, מרשת קניוני עופר, בבעלות מליסרון, כולל פתיחת 7 חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים ומקומיים, וביניהן רשת ZARA שפתחה בקניון את הסניף הגדול בישראל עם קופות אוטומטיות

הקניון הגדול בפתח תקווה. יח"צ,
הקניון הגדול בפתח תקווה/יח"צ

הקניון הגדול בפתח תקווה, מרשת קניוני עופר, הולך לשנות את פניו: יושקעו כ-65 מיליון שקל בשיפוץ ושדרוג הקניון האהוב, שהוקם בשנת 1999.

המהלך להתחדשות הקניון הגדול, שבבעלות מליסרון, כולל את שדרוג הנראות, החוויה והשבחת תמהיל החנויות ללקוחות הקניון, אשר תציע בין היתר את פתיחתן כבר בשבועות הקרובים של 7 חנויות מותגים בינלאומיים ומקומיים בהשקעה כוללת של כ-53 מיליון שקל.

כזכור, עבודות השיפוץ החלו בחידוש מתחם המזון המהיר, אשר הסתיימו לאחרונה, וצפויות להמשיך במהלך השנה כשבין היתר מתוכננות: החלפת ריצוף, החלפת תקרה, הכנסת מערכות חדשות, והרחבת חנויות קיימות.

ZARA תציג את הסניף הגדול בישראל

רשת ZARA פתחה את הסניף הגדול ביותר בישראל אשר הורחב משטח של 1,100 מ"ר ל- 3,500 מ"ר המתפרסים על פני קומה אחת. כמו כן, זארה תפעיל לראשונה בישראל קופות אוטומטיות במטרה להפחית את העומס בקופות.

החנות עוצבה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של זארה הבינלאומית על ידי צוות בינוי של זארה, שהגיע במיוחד מספרד וחבר לצוות הבינוי הישראלי. לחנות הוזמנה קולקציה של למעלה מ-100,000 פריטים חלקם ייחודים המגיעים רק לכ-50 חנויות פרימיום של הרשת בעולם.

החנות כוללת מחלקת תינוקות (בייבי) היחידה בישראל ותכיל עשרות תאי הלבשה מאובזרים ומרווחים, בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת זיהוי של המוצרים שנלקחו לתאים. החנות החדשה תכיל מגוון קולקציות נרחבות לנשים, ילדים וגברים.

ZARA: הקניון הגדול בפתח תקווה. יח"צ,
ZARA: הקניון הגדול בפתח תקווה/יח"צ

לדברי עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר: "עופר הקניון הגדול בפ"ת הוא קניון מהמובילים והגדולים בישראל, המספק חווית בילוי וקנייה איכותית, זאת הודות לתמהיל מדויק והימצאותם של מגוון רב של מותגים בינלאומיים ומקומיים נחשקים, לצד בתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי לכל המשפחה תחת קורת גג אחת. אנו מתכוונים להמשיך ולהצעיד את עופר הקניון הגדול כאחד הקניונים המובילים בישראל על ידי המשך השבחתו ובכך להמשיך לספק לקהל המגיע אליו חווית בילוי וקנייה נעימה ומוצלחת ביותר"

לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול: "אנו שמחים על הבחירה של מותגים בינלאומיים ומקומיים לפתוח בקניון הגדול את חנות הדגל שלהם, דוגמת ZARA שבחרה לפתוח אצלנו את הסניף הגדול ביותר בישראל. אנו פועלים כל העת על מנת לחדש ולרענן בהתאם לצרכים ולטעמים המשתנים של קהל הלקוחות שלנו וממשיכים לקדם הכנסת מותגים חדשים ומבוקשים, מקומיים ובינלאומיים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully