וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או האימה: 20,000 אנשים גרים בבניין הדיסטופי הזה ולא יוצאים ממנו לעולם

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 12:25

20 אלף אנשים בסין חיים בבניין עירוב שימושים עצום המציע לדייריו את כל מה שאי פעם חשבו שהם צריכים, החל מסופר מרקט וחנויות בגדים ועד בתי ספר, משרדים וחדרי כושר | איך הבניין נראה? צפו בסרטון שפורסם בטיקטוק

בניין עם 20 אלף דיירים בסין. TikTok/@fatheristheone, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בניין עם 20 אלף דיירים בסין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, TikTok/@fatheristheone

20 אלף סינים לא טועים? בניין עירוב שימושים ענק בעיר האנגג'ואו (Hangzhou) שבסין משקף בזמן אמת את הדיסטופיה שגם אנחנו כנראה בדרך אליה. הבניין הייחודי הזה הוא ביתם של למעלה מ-20,000 אנשים - שלא צריכים לצאת החוצה לעולם. פשוט אין להם סיבה.

בתוך הבניין העצום הזה, שנקרא The Regent International וממוקם ברובע העסקים המרכזי של האנגג'ואו, התושבים למעשה ימצאו את כל מה שהם יוכלו אי פעם להזדקק לו - סופר מרקט? כן. עבודה? גם. בארים? מקום להסתפר? לקנות בגדים? לעשות ספורט? לנפוש בבריכה? טוב, הבנתם את הקונספט. פשוט אין להם מה לחפש בחוץ.

הבניין עצמו מתנשא לגובה של 205 מ', ומציע שטח של 260,000 מ"ר, וכעת הוא מוגדר כאחד הבניינים הגדולים בסין. שימו לב כי הבניין עדיין רק בשני שליש מהקיבולת שלו - ומחפש 10,000 משוגעים נוספים שירצו לגור בניין בן 30 אלף תושבים סה"כ.

סרטון שצולם על ידי רחפן ופורסם ב-TikTok מציג את גודלו העצום של הבניין ואת המספר העצום של הדירות והדיירים בו.

צפו:

הייתם חיים פה?

@davedisci.stories the Regent International Apartment in Hangzhou houses 20,000 people or 30,000 people and its crazy. #china #creepy ♬ original sound - DAVE DISCI

כמה עולה דירה בסיוט הזה? העלות לדירת מגורים בבניין מגוונת מאד ומשתנה בהתאם למספר קריטריונים, כמו גודל, אזור בבניין והכי חשוב - חלון, שלא לדבר על מרפסת.

כך, למשל, דירות קטנות ללא חלונות בבניין יעלו למסכנים בסביבות 1,500 יואן לחודש ($210) לפי כמה כלי חדשות מקומיים. עם זאת, אם לא תהיו מוכנים לוותר על אור השמש הטבעי, אז הבחירה לשכור את אחד מהנכסים הגדולים יותר עם מרפסות תעלה לכם כבר 4,000 יואן לחודש ($570).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בניין עם 20 אלף דיירים בסין. TikTok/@fatheristheone, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בניין עם 20 אלף דיירים בסין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, TikTok/@fatheristheone

השאלה הבאה שלכם היא בטח "מי הם אותם פסיכים שמוכנים לחיות בבניין אחד עם 30 אלף אנשים אחרים, בזמן שאני לא מסתדר עם 10 שכנים מתוך 12 בבניין?"

אז לפי אתר UNILAD, שפרסם כתבה בנושא, הדיירים שגרים בבניין הזה מכונים 'האנג פיאו' - כינוי המתייחס לאנשים ש-"נסחפו" להאנגג'ואו ועברו לשם בחיפוש אחר הזדמנויות טובות יותר, למשל עבודה. הבניין נודע גם בזכות המגוון הרחב באוכלוסייה - אנשים בוגרים לצד אלו שבתחילת דרכם בחיי העבודה.

עם זאת, לא מדובר רק בבוגרים ואנשי מקצוע צעירים, שכן הבניין הצליח למשוך גם כמה מהפנים המפורסמות של סין - סלבריטאים וכוכבי רשת מקומיים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully