וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למשקיעים: אפי קפיטל מודיעה על חלוקת דיבידנד בסך 10 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 16:56

אפי קפיטל נדל"ן מפרסמת את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2024 ומציגה רווחיות של כ-16 מיליון שקל, לצד מכירה של 303 יחידות דיור. בנוסף, החברה מודיעה על חלוקת דיבידנד בסך של 10 מיליון שקל לבעלי מניותיה

הפרויקט של אפי קפיטל בשכונת נופי בן שמן בלוד. viewpoint,
הפרויקט של אפי קפיטל בשכונת נופי בן שמן בלוד/viewpoint

רבעון מוצלח לאפי קפיטל: חברת הנדל"ן פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה, כאשר על פי דוחותיה החברה ממשיכה לרשום רווחים גם בתקופה קשה זו, בצל המלחמה והמשבר בענף הבניה.

בנוסף, בשורה לבעלי המניות: החברה מודיעה על חלוקת דיבידנד בסך של 10 מיליון שקל לבעלי מניותיה וזאת על חשבון רווחי שנת 2023, כאשר לאחר החלוקה יעמדו העודפים על כ-338 מיליון שקל.

מנכ"ל החברה, אפי שקדי, מציין כי "החברה ממשיכה בקצב הצמיחה שלה על אף המשבר בענף הבניה והמחסור בפועלים וזאת תוך התמקדות בסגמנטים בהם יש לה יתרון יחסי ותוך הקפדה על חיזוק ההון העצמי ושמירה על נזילות גבוהה, אשר בימים אלה מעניקים לה את היכולת לחפש ולזהות הזדמנויות השקעה אטרקטיביות נוספות לטווח הבינוני והארוך".

עיקרי הדוח

מהדיווח עולה כי נכון ליום 31 במרץ 2024 (כולל חלק השותפים), לחברה פרויקטים בביצוע ושיווק בהיקף של כ-3,100 יחידות דיור וכ-53,000 מ"ר שטחי מסחר; בנוסף, פרויקטים המצויים בתכנון בהיקף של כ-3,000 יחידות דיור וכ-73,250 מ"ר שטחי אחסנה, לוגיסטיקה, מסחר ומשרדים.

נכון למועד הדוח, החברה פועלת לקידום עשרה פרויקטים של התחדשות עירונית בהם התקבל הרוב הדרוש (חלק החברה כ- 245 יח"ד), כמו כן לחברה עוד 12 פרויקטים בהם טרם התקבל הרוב הדרוש והחברה פועלת לקידומם. החברה מציינת שמיום 1 בינואר 2024 ועד ליום אישור הדוח היא סיימה את הקמתם של מספר פרויקטים והתקבלו טופסי אכלוס עבור 371 יח"ד.

אפי שקדי, בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל. טל גבעוני,
אפי שקדי, בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל/טל גבעוני

בנוסף, על פי דוחותיה ניתן להבחין שהחברה העבירה 6 פרויקטים בהיקף של כ-1,800 יח"ד (כולל חלק השותפים) משלב התכנון לשלב הביצוע אך טרם החלה בהכרה בהכנסה בגינם, פרויקטים אלה עשויים להניב לחברה רווחיות גולמית של כ- 367 מיליון שקל ועודפים של כ- 408 מיליון שקל (חלק החברה). עוד דיווחה החברה שהיא מכרה 240 יח"ד בפרויקטים אלה.

עוד ניתן לראות שעל פי הערכות החברה מתוך מלאי של כ-3,000 יח"ד בתכנון (כולל חלק השותפים), החברה תחל את בנייתם של כ- 2,250 כבר בשנת 2024.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully