וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג מכובד: City Bee אדריכלים נכנס ל-20 המשרדים המובילים בישראל

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 16:29

קפיצה מרשימה: משרד האדריכלים City Bee, בהובלת ערן לשם וערן שקד, קפץ ב-8 מקומות בדירוג של 100 Duns היישר למקום ה-19. במשרד, שהוקם לפני 12 שנה, מועסקים כ-45 אדריכלים

מימין - ערן לשם וערן שקד משרד CityBee. תמי בר-שי,
מימין - ערן לשם וערן שקד משרד CityBee/תמי בר-שי

בהחלט זינוק ראוי לציון: משרד City Bee אדריכלים, בבעלותם של ערן לשם וערן שקד, עשה קפיצה מרשימה בדירוג 100 Duns למשרדים המובילים בישראל לשנת 2024, המתפרסם ע"י סוכנות "דן אנד ברדסטריט". המשרד ביצע עלייה משמעותית בדירוג של 8 מקומות היישר למקום ה-19.

האדריכלים לשם ושקד בירכו על הבשורה המרגשת, ומסרו כי "מיום הקמת המשרד החזון התבסס על תכנון הפרויקטים הגדולים והמורכבים ביותר, ברור לנו שעל אף שאנו מדורגים במקום ה-19 כיום, הצמיחה והגדילה של המשרד עדיין לא מיצתה את עצמה ואנו שואפים לכך שהמשרד ידורג במקום גבוה יותר. החזון שלנו כולל חתירה למצוינות בתחום התכנון העיצוב, החדשנות הטכנולוגית והשירות. אימצנו לאורך הדרך ערכים נוספים המעצבים את הגישה התכנונית שלנו, מתחום הקיימות, וערכים חברתיים לצד דגש חזק מאוד על תכנון בשיטת הקוד הפתוח עם מעורבות של ריבוי שותפים בעלי זיקה לפרויקטים. המשרד קיים כ- 12 שנים והייחודיות שלו היא בגרעין העובדים ששותפים לדרך החל מימיו הראשונים אשר עיצבו יחד איתנו את פני המשרד ויכולותיו. החברות האמיצה בינינו התחילה משנות לימודינו הראשונות, בזמן הלימודים הבנו שגם בכל הנוגע לתכנון, השלם גדול מסך חלקיו, והחלטנו להקים ביחד את השותפות העסקית אשר נמשכת עד היום".

האדריכלים ערן שקד וערן לשם, בעלי משרד CityBee. CityBee,
האדריכלים ערן שקד וערן לשם, בעלי משרד CityBee/CityBee

משרד City Bee מתכנן אלפי יח"ד בשנה ועשרות אלפי מ"ר של מסחר ומשרדים. המשרד עובד עם חברות יזמיות וקבלניות המובילות בענף מתכנן עשרות פרויקטים בכל רחבי הארץ מקרית שמונה ועד אילת, באזורי הביקש ולצד פרויקטים נבחרים בחו"ל. במשרד מועסקים כיום כ-45 אדריכלים.

החברה פועלת בתחום האדריכלות, האורבניזם, המחקר והפיתוח ומעורבת במספר רב של פרויקטים בעלי השלכות חברתיות ומכתיבה גישה אסתטית, אקולוגית וכלכלית לטובת אדריכלות המעצבת אורח חיים, לעולם טוב יותר ובר קיימא. City Bee מאמינים כי לאדריכלים העובדים במשרד יכולת להשפיע ולפתח את התפיסה התכנונית בדגש על חדשנות וחשיבה הוליסטית במרחב האורבני.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully