וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג חסר תקדים לחברת עמרם אברהם: מכרה 1,000 דירות ב-5 חודשים

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 16:17

עמרם אברהם מנפצת שיא נוסף: חברת הנדל"ן מפרסמת כי השלימה את מכירתן של 1,000 דירות תוך 5 חודשים בלבד. מדובר בזינוק של עשרות אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד

פרויקט מגורים באשדוד - עמרם אברהם. סטודיו 84,
פרויקט מגורים באשדוד - עמרם אברהם/סטודיו 84

"גאים לשבור תקרת זכוכית נוסף בעולם הנדל"ן הישראלי": חברת עמרם אברהם, העוסקת בתחום הנדל"ן היזמי למגורים ובנדל"ן מניב בישראל, הכריזה היום (ה') על שיא חדש למחלקת השיווק והמכירות שלה, כאשר השלימה את מכירתן של 1,000 דירות בתקופה של חמישה חודשים בלבד.

"העברנו הילוך, העלינו את מד הטורים הכי גבוה שאפשר, ויצאנו למסע בכל כבישי ורחבי ישראל. תודה לרוכשים והדיירים החדשים על הבעת האמון, נתראה ב-1,000 הבאים", חוגגים בחברה את השיא החדש.

"תודה גדולה ממני לכל אנשי מחלקת השיווק ולכל מנהלי המכירות המופלאים ברחבי הארץ, שבנחישות, דיוק ורגישות הביאו לתוצאה הייחודית. נמשיך בצניעות ועם הרבה מוטיבציה לקחת את החברה להצלחות חדשות", ביקש למסור אסף חמו, סמנכ"ל השיווק של קבוצת עמרם אברהם.

מ-0 ל-1,000: חברת עמרם אברהם חוגגת שיא חדש. באדיבות חברת עמרם אברהם,
מ-0 ל-1,000: חברת עמרם אברהם חוגגת שיא חדש/באדיבות חברת עמרם אברהם

נועם גרייף, מנכ"ל עמרם אברהם: "אנחנו מסכמים את הרבעון הראשון של 2024 עם תנופת פעילות גדולה מאוד בהתאם לתוכנית העבודה שלנו. במהלך הרבעון מכרנו 703 יח"ד, כמות הגדולה ב-25% מהיקף יח"ד שמכרנו בשנת 2023 כולה, כאשר מאז סוף הרבעון המשכנו בקצב מכירות מוגבר ועד סמוך לפרסום הדו"ח מכרנו עוד 299 יח"ד. לחברה פרויקטים אטרקטיביים וייחודיים בפריסה גיאוגרפית רחבה ופניה לכל חתכי האוכלוסייה, ובנוסף לחברה מעטפת מלאה של שיווק וביצוע פנימי ויחד כל אלו תומכים ביכולתה להמשיך לצמוח ולהתפתח גם בתקופה מורכבת זו. החודש השלמנו הנפקה ראשונית בבורסה בת"א שמחזקת את הגמישות הפיננסית שלנו ותומכת בהמשך העשייה המרובה של עמרם אברהם והאצת פעילותה, כאשר אנו צופים קבלת היתרי בניה לאלפי יח"ד עוד השנה בגין חלק מהפרויקטים אותם אנו מקדמים. בשוק הדיור ניכרת בתקופה האחרונה מגמת התאוששות ואנו פועלים באינטנסיביות למיצוי הפוטנציאל העסקי הרב הקיים בחברה ולהשאת ערך לכל בעלי העניין".

נזכיר כי רק לפני כשבועיים מניית עמרם אברהם החלה להיסחר בבורסה בת"א, זאת לאחר שהחברה השלימה בהצלחה מרובה הנפקת מניות ראשונה (IPO). במסגרת ההנפקה, שבוצעה במתכונת של הצעה לא אחידה, גייסה החברה סך של כ-312.6 מיליון שקל משורה של גופים מוסדיים מובילים, תמורת כ-20% ממניותיה. ההנפקה בוצעה לפי שווי של כ-1.56 מיליארד שקל לאחר הכסף. שווי השוק בסמוך לפרסום הדוחות עומד על כ-1.79 מיליארד שקל. יצוין כי לעמרם אברהם שתי סדרות של איגרות חוב בהיקף כולל של כ-360 מיליון שקל.

יו"ר עמרם אברהם הינו אלון עמרם, ומנכ"ל החברה הוא נועם גרייף. החברה הוקמה בשנת 1989 על ידי אברהם עמרם, אביו של אלון, כחברה למוצרי בניין ועבודות עפר, מתוכה הוקמה זרוע היזמות של הקבוצה, עמרם אברהם חברה לבניין. ביולי 2022 הנפיקה החברה לראשונה אג"ח (סדרה א') ובדצמבר 2023 הנפיקה בהצלחה סדרת אג"ח נוספת (סדרה ב'). אלון ויורם עמרם הינם בעלי השליטה בחברה עם אחזקות בשיעור של כ-40% כל אחד ממניות החברה (לאחר ההנפקה).

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully