וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנו מכריזים בזאת: דירת הגן בת"א שבה התגוררו דוד ופולה בן גוריון מוצעת למכירה

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 14:02

סותבי'ס ישראל תשווק בבלעדיות דירת גן היסטורית ברחוב פינסקר בתל אביב, בה התגורר ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון עם פולה אשתו. הדירה נמצאת במבנה אקלקטי אחרי שימור מחמיר, ועוצבה מחדש על ידי אדריכל מוביל. כמה יעלה לכם לגור בהיסטוריה?

צפו: סיור בדירת הגן ההיסטורית/צילום ועריכה: גלעד פורת, סותבי'ס ישראל נדל"ן

בסלון הזה תוכננה המדינה היהודית: נכס יוקרה יחיד במינו מצטרף לרשימת הנכסים המסקרנים שמשווקים על ידי חברת Israel Sotheby's Realty (סותבי'ס ישראל). מדובר בדירת גן היסטורית בתל אביב, בה התגוררו ראש הממשלה הראשון של ישראל והגברת הראשונה המיתולוגית, דוד ופולה בן גוריון, לפני שהחליטו להפריח את הנגב.

כמה יעלה לכם לגור בפיסת ההיסטוריה הישראלית הזו? לפי סותבי'ס ישראל, שמשווקת כאמור את הנכס, מחיר השיווק של הנכס עומד על 24,900,000 שקל.

דירת הגן של דוד בן גוריון ברחוב פינסקר, תל אביב. גלעד פורת, סותבי'ס ישראל נדל"ן,
דירת הגן של דוד בן גוריון ברחוב פינסקר, תל אביב/גלעד פורת, סותבי'ס ישראל נדל"ן

דירת גן מיוחדת זו ממוקמת באזור העיר הלבנה בתל אביב, ברחוב פינסקר, שמאז הכרזת אונסק"ו ב- 2003 מוגדר כחלק מאתר מורשת עולמית - העיר הלבנה. הבניין נבנה במקור בשנת 1925 על ידי יוסף אברהם ברלין, אחד האדריכלים הבולטים באותה התקופה.

המבנה עבר שימור מחמיר, כאשר ערכו ההיסטורי עמד בראש סדר העדיפויות של האדריכלית ניצה סמוק שהופקדה על הפרויקט. התוצאה - שחזור מדויק ומעורר השתאות של אלמנטים עיצוביים שאפיינו את הבנייה המקורית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דירת הגן של דוד בן גוריון ברחוב פינסקר, תל אביב. גלעד פורת, סותבי'ס ישראל נדל"ן,
דירת הגן של דוד בן גוריון ברחוב פינסקר, תל אביב/גלעד פורת, סותבי'ס ישראל נדל"ן

הדירה עצמה עוצבה מחדש על ידי פיצו קדם, אחד האדריכלים הבולטים של ימינו, החתום על מספר יצירות אדריכליות מרהיבות ופרויקטים יוקרתיים בארץ ובעולם - ממגורים פרטיים ועד חללים מסחריים. פילוסופיית העיצוב הייחודית של קדם משלבת אלמנטים מודרניים לצד אלו המסורתיים, מה שמתבטא בדרך מצוינת בעיצוב המחודש של דירת גן זו.

היא מציעה חלל פנים של 202 מ"ר בנוי בשני מפלסים, ו-150 מ"ר גן. בדירה יש 2 חדרי שינה, חדר רחצה אחד ושירותים אורחים. בנוסף, הדירה מגיעה עם מטבח פתוח מבית ,Boffiמטבח חוץ, חדר שירות נפרד, מערכת בית חכם, מערכת אבטחה וחניה אחת.

לדברי האדריכל, מדובר בנכס המשלב בין היוקרה המודרנית של ימינו ליוקרה הקלאסית של תחילת המאה הקודמת, ומהווה חלק מהיסטוריית ותרבות עם ישראל ומדינת ישראל.

דירת הגן של דוד בן גוריון ברחוב פינסקר, תל אביב. גלעד פורת, סותבי'ס ישראל נדל"ן,
דירת הגן של דוד בן גוריון ברחוב פינסקר, תל אביב/גלעד פורת, סותבי'ס ישראל נדל"ן

איתי גורביץ', מנהל שיווק סותבי'ס ישראל נדל"ן: "שיווק נכסי יוקרה ייחודיים זו ההתמחות של חברת Sotheby's International Realty המלווה את פעילות החברה בישראל. באתרים המקומיים והבינלאומיים של החברה ניתן למצוא דוגמאות רבות לכך, בין היתר פנטהאוז מלכותי בקו ראשון לים שנמכר לאחרונה על ידי סותבי'ס ישראל נדל"ן, טירת פאר בקיסריה שמחירה המעודכן עורר גל מחודש של פונים, הדירה הכי קרובה לכותל המערבי בירושלים, אחוזת פאר נדירה במושב בצרה ועוד. אך המקרה הזה בהחלט יחיד במינו, בעל משמעות נדל"נית נדירה, לצד משמעות היסטורית, תרבותית ואדרכילית של מדינת ישראל. אנחנו מודים על האמון שניתן ב'סותבי'ס ישראל נדל"ן בינלאומי', מצפים לתהליך שיווק מרגש ומלא משמעות".

ישראל סותבי'ס נדל"ן בינלאומי - Israel Sotheby's International Realty - פועלת בישראל מאז 2012, תחת זיכיון בלעדי וניהולם של אורנה גוטשלק, איזידורה ותומר פרידמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully