וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי זה יקרה? גולדקנופף התחייב להכפיל את ההתיישבות ברמת הגולן

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 17:20

שר הבינוי והשיכון קיים פגישה עם ראש המועצה האזורית גולן כדי לדון בפתרונות לחיזוק הגולן לקראת תיקונים בהחלטה 864 שתבוא בקרוב לאישור הממשלה. במהלך הסיור התחייב השר לפעול על מנת "להרחיב ולפתח את הגולן במגורים, תעסוקה, תיירות וצמצום פערים"

קצרין, רמת הגולן. Staselnik,
קצרין, רמת הגולן/Staselnik

במהלך סיור מיוחד שהתקיים היום (רביעי) בגולן, פגש שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, את ראש המועצה האזורית גולן, אורי קלנר, ועם ראש המועצה המקומית קצרין, יהודה דואה, כדי לדון בפתרונות לחיזוק הגולן לקראת תיקונים בהחלטה 864 שתבוא בקרוב לאישור הממשלה.

שר הבינוי והשיכון הביע בפני ראשי המועצה את המחויבות של ממשלה ישראל להחזיר בהקדם את תושבי הצפון לביתם, ולהבטיח את השקט והביטחון בצפון. "הצפון הוא חלק מישראל, אנחנו מחויבים לשמור ולהגן עליו. לא ניתן לפגוע בו. נלחם ונביא לפה את השקט ואף נפעל להכפיל את ההתיישבות בגולן", אמר גולדקנופף.

עוד, הדגיש השר את מחויבותו לסייע ולפעול לחיזוק הגולן, הן בפתרונות תעסוקה המקודמים באמצעות רמ"י בימים אלה, והן בהגדלת הישובים עם תוספות בנייה ותקציבים שיבואו לכדי ביטוי בתיקון ודיוק החלטת הממשלה 864, תכנית לעידוד צמיחה דמוגרפית בת קיימא ביישובי המועצה האזורית גולן וקצרין, עליה עמלים בימים אלה במשרד.

"דווקא בימים אלה שאנו במלחמה על הבית בצפון, חשוב לפעול ולחזק את הגולן בפיתוח ובתוספת דיור. יחד עם הצוות המקצועי במשרד אנו עמלים בימים אלה לדייק את החלטת הממשלה 864 ולפעול על מנת להרחיב ולפתח את הגולן בתעסוקה, תיירות, קידום חדשנות וצימצום הפערים", סיכם גולדקנופף את הסיור.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully