וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממלאים את החסר: כמה עובדים זרים נחתו בישראל בשבוע שעבר?

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 15:13

רשות האוכלוסין וההגירה מדווחת על התקדמות משמעותית בגיוס והבאת עובדים זרים לענף הבניה שמתמודד עם מחסור חמור בידיים עובדות מאז ה-7 באוקטובר, כאשר כ-2,000 עובדים נחתו בשבוע שעבר ויתחילו לעבוד באתרי הבניה בימים הקרובים

מיונים לעובדים הודים שרוצים להגיע לעבודה בישראל. יח"צ,
מיונים לעובדים הודים שרוצים להגיע לעבודה בישראל/יח"צ

רשות האוכלוסין וההגירה מודיעה כי במהלך השבוע שעבר נחתו כ-2,000 עובדים זרים לענף הבניה, רובם המכריע מהודו, וכ-50 מסרי לנקה. זאת, במסגרת מאמצים עקביים להבאת עובדים זרים לענף הבניה בישראל, שמתמודד עם מחסור חמור בידיים עובדות מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל.

לדברי הרשות, נחיתת העובדים הינה פרי של מאמצים ארוכים מזה חודשים, של מינהל עובדים זרים, בהובלת ראש המינהל משה נקש, ובתוכו האגף להסכמים בילטראליים, אגף בניין ואגף שירות למעסיקים, ברשות האוכלוסין וההגירה. העובדים מגיעים לעבודה במסגרת ההסכמים הבי-לטרליים עם ממשלות הודו וסרי לנקה.

מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, אייל סיסו: "נחיתת העובדים היום מהווה ציון דרך משמעותי ביותר לקידום פתרונות לענף הבניה בישראל. הפתרונות הינם תוצר של עבודה מאומצת של מינהל עובדים זרים וכמובן שיתוף פעולה עם משרדי הממשלה השונים. נמשיך לקדם פתרונות גם בשבועות הקרובים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully