וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כביש 6 יורחב לכיוון צפון: זו החברה שתוביל את הפרויקט?

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 9:49

עברה שלב: קבוצת אורון הציבורית, בשותפות עם אוליצקי תשתיות, עברה את שלב המיון המוקדם במכרז להארכת כביש 6 ב-2 מקטעים ממחלף סומך לכיוון צפון. הפרויקט יוקם בשיטת BOT

צומת קסם, כביש 6, 11 באפריל 2020. ראובן קסטרו
אילוסטרציה/ראובן קסטרו

לאחר שניגשה לשלב המיון המוקדם, שבחן את יציבות החברה, איתנותה הפיננסית וניסיונה הקודם בפרויקטים בסדר גודל דומה: קיבלה הבוקר קבוצת אורון אחזקות והשקעות בע"מ, שבשליטת גילי ויואל עזריה, הודעה כי היא עומדת בתנאים שנדרשו ולכן עברה את שלב המיון המוקדם, במכרז להארכת כביש 6 צפונה, ממחלף סומך ועד לבית העמק. למכרז, תיגש קבוצת אורון בשותפות עם חברת אוליצקי תשתיות.

פרויקט הארכת כביש 6 יכלול, כאמור, את מקטעים 8 ו-9/א הכוללים סלילת כ-22 קילומטר של כביש דו-מסלולי, ממחלף סומך ועד לבית העמק, והקמת שלושה מחלפים חדשים (אבליים, מכר ובית העמק). הוא יוקם בשיטת BOT שבה היזם מתכנן, מקים ומפעיל את הפרויקט במשך תקופה קבועה מראש.

כביש 6, המכונה גם כביש חוצה ישראל או דרך יצחק רבין, הוא הכביש המהיר הארוך בישראל, המשתרע נכון להיום לאורך 200 ק"מ ממחלף שוקת בדרום ועד מחלף סומך בצפון, ונמתח מזרחית לכביש 4 ולחלקו הצפוני של כביש 40. במסגרת קטע 21 בדרום והקטע הצפוני העתידי יהיה אורך הכביש כ-261.2 ק"מ.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully