וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במתכונת קצת שונה: אירוע ל"ג בעומר בבית משפחת אבלה נערך גם השנה

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 16:11

כמיטב המסורת, מאות אנשים, ביניהם שרים, חברי כנסת, ראשי רשויות ובכירים נוספים, הגיעו לציין את ל"ג בעומר בבית משפחת אבלה שבכפר בילו ב', זו השנה ה-11 ברציפות

ל"ג בעומר בבית משפחת אבלה, כפר בילו ב'. עו"ד אורן אבלה,
ל"ג בעומר בבית משפחת אבלה, כפר בילו ב'/עו"ד אורן אבלה

האירוע השנתי שהפך למסורת מאחדת נערך גם השנה, במתכונת קצת אחרת: ל"ג בעומר אצל בית משפחת אבלה בכפר בילו ב', אצל הזוג יעל ואורן אבלה, מארח כבר 11 שנה מאות אנשים, ביניהם: שרים וחברי כנסת, ראשי רשויות, חברי מועצות ערים ויישובים, בכירים בלשכת עורכי הדין וענף הנדל"ן, שכנים משפחה וחברים ועוד, אשר הגיעו כולם לכבד את משפחת אבלה באירוע השנתי.

בין המשתתפים, שנהנו מפוד-טראקים מושקעים לצד חום המדורה, ניתן היה לראות את השר לשעבר ח"כ עודד פורר, עמית בכר יו"ר לשכת עורכי הדין, גבי גאון ראש מועצת מזכרת בתיה, מירה בן ארי ראשת מועצת גן רווה, דורון שידלוב ראש מועצת גבעת ברנר, עמרי רווח סגן ראש העיר נס ציונה, חברי מועצות ערים נוספים ונציגי ציבור.

ל"ג בעומר בבית משפחת אבלה, כפר בילו ב'. עו"ד אורן אבלה,
ל"ג בעומר בבית משפחת אבלה, כפר בילו ב'/עו"ד אורן אבלה

המארח, עו"ד אורן אבלה, הודה לנוכחים: "גם בשנה כה קשה ומורכבת בעם ישראל אני מודה לכל מי שהגיע לאירוע של חיבור ואחדות של זרמים שונים גוונים ודעות שונות שהמחבר לכולם זה שהיותם חברות וחברים נהדרים. גם השנה במתכונת קצת שונה המשכנו לצד המדורה לפזר גם אור וחום לסובבים אותנו בל"ג בעומר השנה לצד תפילה ותקווה לחזרתם המהירה של החטופים ולשלומם ולניצחונם של החיילים היקרים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully