וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר של גבעתיים, האווירה תל אביבית: נחשפו הדירות בפרויקט שכולם מדברים עליו

בשיתוף חברת אביב ייזום

29.5.2024 / 11:47

פרויקט הדגל של אביב ייזום יכלול 11 מגדלים בני 1,500 דירות חדשות שישנו את קו הרקיע של גבעתיים. שלב הראשון נפתח למכירה - מאילו שטחים ציבוריים ייהנו הדיירים ועל איזו שכונה מדובר? יצאנו לבדוק

בווידאו: פרויקט הדגל של חברת אביב ייזום בתל גנים/יח"צ

מאיפה מגיעים למרכז תל אביב מהר יותר - מגבעתיים או רמת אביב? מגבעתיים 7 דקות, ומרמת אביב 16 דקות. למרות זאת, רמת אביב יקרה יותר ואילו הנדל"ן בגבעתיים זול יותר והאופציה להשבחה גדולה יותר.



נראה שגבעתיים הופכת לתל אביב קטנה ואינטימית, עם מקומות בילוי ונגישות גבוהה יותר למרכז העיר מאשר השכונות התל אביביות עצמן. זו הסיבה שרבים מעדיפים אותה על פני האחות הגדולה.


שכונת תל גנים בגבעתיים היא המקום החם הבא. מתגוררים בה תושבים מבוססים, והיא נחשבת למקום המבוקש בעיר בקרבת צירי התנועה הראשיים, אך יחד עם זאת שומרת על אווירה שקטה וכפרית עם נוף ירוק מכל עבר, לצד מוסדות חינוך מובילים המושכים אוכלוסייה ממעמד סוציו-אקונומי גבוה.



לובי כניסה ראשי | "אביב בגבעתיים". 3division,
לובי כניסה ראשי | "אביב בגבעתיים"/3division
דירת הפנטהאוז | "אביב בגבעתיים". 3division,
דירת הפנטהאוז | "אביב בגבעתיים"/3division

בחרנו בפרויקט יוצא דופן של חברה בעלת ניסיון ומוניטין רב של למעלה מ-60 שנה, אשר ידועה בהקמת פרויקטים פורצי דרך במדינת ישראל - חברת "אביב ייזום", בבעלות משותפת של קבוצת "מליסרון" ו"קבוצת אביב", אשר מהווה לרוכשים One-Stop-Shop- לכל התהליך משלב התכנון, דרך הביצוע ועד לאחר קבלת המפתח - הכל תחת קורת גג אחת.



פרויקט הדגל של אביב ייזום, "אביב בגבעתיים" ממוקם בין רחובות הסתדרות והמאבק וכולל 11 מגדלים בני 1,500 דירות חדשות שהולכים לשנות את קו הרקיע של העיר גבעתיים ואת שכונת תל גנים הייחודית בפרט.

סאן רוף לרווחת הדיירים | "אביב בגבעתיים". 3division,
סאן רוף לרווחת הדיירים | "אביב בגבעתיים"/3division

השלב הראשון של הפרויקט נפתח לשיווק ומהווה יריית הפתיחה של "אביב בגבעתיים", במסגרתו ייבנו שלושה מגדלי מגורים בני 24 קומות ודירות 3-6 חדרים, דירות גג ופנטהאוזים בעלי קירות מסך שטופי אור שמש. המגדלים עטופים בפארקים ירוקים ומטופחים, שדרת בתי קפה וחנויות בוטיק בקומת הקרקע.

פרויקט "אביב בגבעתיים" מרים את הרף עם סטנדרט חדש של עיצוב ותכנון אדריכלי ברמה בינלאומית. כדי לאפשר לכל משפחה אינטימיות ופרטיות במידה הגבוהה ביותר, תוכננו הבניינים כך שכמעט בכל קומה במגדלים יהיו עד ארבע דירות בלבד.

משרד האדריכלים המלווה את הפרויקט הינו יסקי מור סיון, משרד אדריכלים בינלאומי, מהוותיקים והמובילים בישראל. "החזון האדריכלי שלנו היה ליצור שכונה חדשנית המטיבה הן עם דיירים והן עם העיר כולה, תוך יצירת סטנדרט חדש של איכות חיים ועידוד חיי קהילה תוססים" אומרת אדריכלית הפרויקט רחל פללר.

פרויקט "אביב בגבעתיים" כולל שטחים ציבוריים מפנקים לרווחת הדיירים בעיצוב פורץ דרך של דניאל חסון, מעצב הפנים הנודע כאחד הנועזים והמקוריים בתחומו, אשר אחראי על עיצובם של פרויקטים רבים בארץ ובעולם, בהם בתי מלון, בתי יוקרה ושטחים ציבוריים. 
דיירי הפרויקט ייהנו ממתחם מגורים מפנק, מתחם בוגרים הכולל: לאונג', סאן-רוף ענק עם פינות ישיבה, חדר כושר פרטי ומאובזר, חללי עבודה מעוצבים, סטודיו ליוגה ומועדון דיירים מרווח, חדר קולנוע, חדר אופניים ומתקן לשטיפת אופניים ואפילו מספרת כלבים. ולדור הבא הוקם מתחם ילדים מיוחד הכולל: ג'ימבורי ופעילויות יצירה, קיר טיפוס, ספרייה ואפילו חדר משחקי וידאו לבני נוער.

"אביב בגבעתיים" מציע לדייריו לחיות קרוב לאזורים המשמעותיים בעיר: מרכז התעסוקה "כורזין", קניון גבעתיים, מוסדות החינוך המובילים בעיר, פארקים רחבי ידיים וליהנות מנגישות גבוהה לדרך השלום, מחלף אלוף שדה, כביש 4 ובקרוב גם לקו הסגול של הרכבת הקלה.

פרטים נוספים באתר הפרויקט>>
לאתר חברת "קבוצת אביב">>

בשיתוף חברת אביב ייזום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully