וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקנות דירה בלי לצאת מהבית: יריד מכירות וירטואלי יציע הטבות לרוכשים

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 13:20

יריד דירות וירטואלי של חברת צרפתי צבי ובניו יציע הטבות מימון אטרקטיביות ב-5 מהפרויקטים שלה בגוש דן. בין ההטבות לרוכשים: פטור מהצמדה מלאה של כל מחיר הדירה והנחה של עד 150,000 שקל בחתימה על בקשת רכישה

dou רעננה חברת צבי צרפתי. זיתוני הדמיות,
הדמיה: הפרויקט של חברת צבי צרפתי ובניו ברעננה/זיתוני הדמיות

מכורים לקניות באונליין? עכשיו זה ישתלם לכם גם בתחום הנדל"ן: חברת צבי צרפתי ובניו מכריזה על יריד דירות וירטואלי המציע הטבות מימון אטרקטיביות בין ה-15 ל-30 במאי. אירוע וירטואלי זה יכלול 5 מפרויקטים של החברה הממוקמים בחולון, אזור, ראשון לציון, בת ים ורעננה, בהיקף כולל של 530 יחידות.

בין ההטבות שינתנו ללקוחות שירכשו דירה ביריד הווירטואלי: הלוואת קבלן של מיליון שקל ללא ריבית, פטור מהצמדה מלאה של כל מחיר הדירה והנחה של עד 150,000 שקל בחתימה על בקשת רכישה.

"פתרון מודרני שמתאים לצרכים המשתנים של השוק"

נדב בריח, משווק בצרפתי צבי ובניו ומייסד טכנולוגיית ByondPitch מסר: "קיום שיחה ראשונית לקניית דירה עם נציג מכירות בווידאו מציע יתרונות רבים הן לקונים והן למוכרים החל מנוחות המאפשרת לקונים לבצע את הפגישה מכל מקום, בין אם הם בבית, במשרד או אפילו בחופשה, חיסכון בזמן נסיעה ופקקים, זמינות וגמישות של נציגי המכירות גם בזמנים לא שגרתיים או אחרי שעות העבודה הרגילות. זהו פתרון מודרני שמתאים לצרכים המשתנים של השוק והלקוחות כולל לקוחות מחו"ל, תוך אופטימיזציה של תהליך העברת המידע ושיפור ההבנה של הלקוחות בפרויקט.

"היריד הווירטואלי מיישר קו עם מגמת הדיגיטציה הרחבה יותר, ומדגים את מאמצי החדשנות של צבי צרפתי ובניו בענף הנדל"ן. תוך שימוש בטכנולוגיה של חב' ByondPitch, היריד הווירטואלי ממנף AI כדי לייעל פגישות ולשפר את חווית הלקוח. גישה זו עונה על הביקוש הגובר לאפשרויות רכישה מרחוק, אפילו עבור מוצרים בעלי ערך גבוה כמו נדל"ן".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully