וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר מאבק משפטי מכוער, קייטי פרי תהיה הבעלים של אחוזה יוקרתית בטירוף

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 13:02

שווה את זה? לאחר מאבק משפטי מכוער שהתנהל במשך שנים מול יזם ותיק וחולה בן 85, כוכבת הפופ האגדית קייטי פרי הופכת הבעלים הרשמי של אחוזה יוקרתית בקליפורניה, בשווי 15 מיליון דולר | משפחת היזם טוענת: "מדובר ברדיפה חסרת לב"

הנכס החדש של קטי פרי בקליפורניה. Village Properties, אתר רשמי
הנכס החדש של קטי פרי בקליפורניה/אתר רשמי, Village Properties

סנסציית הפופ הבינלאומית, קייטי פרי בת ה-39, הוכרזה לאחרונה על ידי בית המשפט כבעלים הרשמי של אחוזה יוקרתית ומבודדת בקליפורניה בשווי 15 מיליון דולר. זאת, לאחר מאבק משפטי שהתנהל במשך כ-4 שנים מול יזם ותיק ואיל מכירות בתחום הרכב והתקשורת, קרל ווסטקוט, בן ה-85, המוגבל לכיסא גלגלים ומתמודד עם מחלת הנטינגטון.

על פי כתב התביעה, בלהט משבר הנדל"ן של מגיפת הקורונה ביולי 2020, ווסטקוט חתם על עסקה למכירת האחוזה תמורת 15 מיליון דולר למנהל העסקים של פרי, שפעל בשמה. עם זאת, ווסטקוט ניסה לסגת ימים ספורים לאחר החתימה, כאשר צוותו ביקש במהירות לבטל את העסקה, בטענה שאינו כשיר לבצע החלטות כמו אלו בעצמו, עקב מחלת ההנטינגטון עימה הוא מתמודד כאמור, וכן תרופות שנטל בעקבות ניתוח הגב ומשפיעים על כושרו הנפשי.

מנגד, המחנה של פרי טען כי ווסטקוט פשוט התחרט לאחר שנאבק למצוא בית חליפי בשוק התחרותי החריף של מונטסיטו, והבין כי יכול להרוויח יותר על הנכס. במהלך המאבק המשפטי עבר ווסטקוט לגור במרפאה פרטית שיקומית בתחום בריאות הנפש.

קרל בסטקטו בן ה-85 ומשפחתו. Facebook - Kameron Westcott, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קרל בסטקטו בן ה-85 ומשפחתו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Facebook - Kameron Westcott

הדרמה באולם בית המשפט הגיעה לשיאה בדצמבר 2023, כאשר שופט פסק לטובת פרי, ואישר את חוזה המכר החתום. בשלב השני של המשפט ביולי הקרוב, בית המשפט יקבע את גובה הפיצוי שמגיעים לפרי, עקב נזקים שנגרמו מאובדן ערך השכירות, דחיית התחזוקה, תיקונים בגין נזקי מים ועץ שנפל בפרק הזמן של המשפט.

צ'ארט ווסטקוט, בנו של קרל, בהודעה לוול סטריט ז'ורנל האשים את פרי ב"צביעות הוליוודית ואמפתיה מזויפת", ותייג את הרדיפה שלה אחר נזקים כ"חסרת לב", מה שמרמז שהעלויות ייפלו בסופו של דבר על נכדיו של ווסטקוט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הנכס החדש של קטי פרי בקליפורניה. Village Properties, אתר רשמי
הנכס החדש של קטי פרי בקליפורניה/אתר רשמי, Village Properties

האחוזה הזוהרת מתהדרת בבריכה ובשני בתי הארחה. היא משתרעת על פני 2 דונם ושוכנת במקום מבודד בלב מונטסיטו, הידוע בתור "מקום מפלט לעשירים".

ווסטקוט, שנופש בקביעות בסנטה ברברה מדאלאס, רכש את הנכס במאי 2020 תמורת 11.25 מיליון דולר. פרי רכשה את הנכס כאמור כמה שבועות לאחר מכן, בזמן שהיא ובן זוגה, השחקן אורלנדו בלום, ציפו לילד ראשון.

בשלב זה עדיין לא ברור אם ומתי פרי ובלום מתכננים לעבור לאחוזה. נזכיר כי בני הזוג קיבלו את פני בתם באוגוסט 2020, ופרי רכשה בית נוסף באותו אזור באוקטובר של אותה שנה, תמורת 14.2 מיליון דולר. הנכס הנוסף שרכשה, השוכן על 9 דונם עם נוף לאוקיינוס, מעלה תהיות האם היא עשויה להעמיד כעת את אחד מהנכסים שבבעלותה למכירה.

זו לא הפעם הראשונה של פרי במאבק משפטי ממושך על נדל"ן. באמצע שנות ה-2010, היא התעמתה עם קבוצת נזירות בלוס אנג'לס שהתנגדו למכירת המנזר שלהן בלוס פליז לה תמורת 14.5 מיליון דולר. הנזירות ניסו למכור אותו לקונה אחר תמורת 15.5 מיליון דולר, מה שגרם לעימות משפטי. בשנת 2016, שופט פסק לטובת פרי, והנזירות התבקשו לשלם פיצויים בסך 15 מיליון דולר בנוסף להוצאות משפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully