וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים אותנו שם: בודפשט היא הלהיט הבא למשקיע הישראלי?

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 12:53

קבוצת מטרודום נכנסת לשוק הישראלי ומציעה למשקיעים את הלהיט החם הבא בשוק הנדל"ן העולמי: נכס במרכז העסקי והתרבותי של בירת הונגריה, בו כמיליון ומאה אלף תושבים. למה דווקא בודפשט?

בודפשט, הונגריה. GettyImages
בודפשט, הונגריה/GettyImages

אחרי ברלין, פורטוגל, יוון, קפריסין ואפילו גיאורגיה, מגיע להיט הנדל"ן הבא שמביא להתעניינות מצד המשקיע הישראלי - בודפשט, בירת הונגריה.

לאור הביקוש, קבוצת METRODOM הפעילה בשוק הנדל"ן בבודפשט משנת 1996 ובנתה בה יותר מ-8,000 דירות עד היום, מזהה בישראל פוטנציאל להרחבת הפניה לשווקים זרים: הונגריה היא אחת התומכות הנלהבות בעולם של ישראל גם בימים מורכבים אלה, ואף נאסרו בה הפגנות פרו פלסטיניות. לדברי הקבוצה, מדובר ביעד יחסית קרוב, המציג עליית ערך נדל"נית יוצאת דופן אל מול האלטרנטיבות הידועות (רומניה, גרמניה וכו').

עם אהדה לא הולכים למכולת: למה דווקא בודפשט?

הסיבות להתעניינות המשקיע הישראלי הן רבות, וביניהן: ניתן למצוא נכסים במחירים אטרקטיביים לקהל הישראלי, באזורים עם שפע של תרבות, קולינריה ואטרקציות רבות אחרות; נכס במרכז עסקים שמהווה אפיק בטוח עם פוטנציאל גדילה; נכס עם יכולת מינוף לנכס מניב וכו'.

כמו כן, הונגריה מציעה Golden VISA (ויזת זהב) למשקיעים מעל 500 אלף אירו. מטרודום יודעת ללוות משקיעים בתהליך הזה אל מול הרשויות המקומיות. בנוסף, נכס בבודפשט מהווה יתרון משמעותי למי שפועל עסקית באירופה.

"מדובר בלהיט הנדל"ן להשקעה החם ביותר כרגע"

קבוצת מטרודום מוכרת בקהל הישראלי, עם נציגות ומשרדים בישראל (מגדלי העסקים במתחם ב.ס.ר בני ברק). אחד היתרונות שהיא מציעה לרוכשים הישראלים הוא ליווי מלא בעברית על ידי נציגי החברה.
כמו כן, עם הכניסה לשוק הישראלי משיקה מטרודום סיור נדל"ן עסקי מסובסד למתעניינים אשר עומדים בתנאי הסף של ההון העצמי הנדרש על מנת לרכוש דירה באחד מן הפרויקטים הקיימים, העומד על 170 אלף יורו.

עומר זרזבסקי, נציגת מטרודום ישראל: "הנכסים שאנו מציעים להשקעה עונים על צרכי המשקיע הישראלי. הונגריה מדינה תומכת ישראל שמציעה באזור הנכס שפע של תרבות, קולינריה ואטרקציות רבות אחרות. נכס במרכז עסקים שמהווה אפיק בטוח עם פוטנציאל גדילה, נכס עם יכולת מינוף לנכס מניב. וכמובן גולדן ויזה למשקיעים מעל סכום מסוים, משמעות מהותית למי שפועל עסקית באירופה. נדירות מרוהטות ברמה הגבוהה ביותר, יד ראשונה עם יכולת להשכיר את הנכס מיידית, באמצעות חברה נוספת של מטרודום. אנו מלווים את המתעניינים מהמשרד שלנו במגדלי ב.ס.ר בני ברק, מהפגישה הראשונה ועד המסירה, באופן שכולל טיפול מקיף, אישי ורחב, שמאפשר למשקיע להשקיע בנוחות בשקט ובביטחון".

בחודשים הקרובים תצא הקבוצה למהלך PRE SALE לקראת פרויקט חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully