וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחירים בירידה? המחיר הממוצע לדירה של החברה הזו מציג אחרת

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 12:26

אפריקה ישראל מדווחת כי מכרה ברבעון הראשון של השנה 118 יחידות דיור, 44 יותר מאשר ברבעון המקביל אשתקד - כאשר המחיר הממוצע לדירה ברבעון הראשון מציג כי המחירים בשוק עדיין גבוהים במיוחד

פרויקט אפריקה ישראל מגורים גבעת הכלניות קריית אתא. הדמיה - Evolve Media,
פרויקט אפריקה ישראל מגורים גבעת הכלניות קריית אתא/הדמיה - Evolve Media

אפריקה ישראל מגורים מקבוצת לפידות קפיטל פרסמה את תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2024:
החברה מכרה במהלך הרבעון הראשון 118 יחידות דיור בהיקף כספי של כ-401 מיליון שקל (כולל מע"מ). זאת, לעומת 74 יח"ד ברבעון המקביל אשתקד.

מדובר בעלייה של 44 דירות, כאשר נכון ליום האחרון של חודש מרץ האחרון קיימות 80 בקשות רכישה שטרם הבשילו לחוזה חתום.

כמו כן, מהדיווח עולה כי המחיר הממוצע לדירה של החברה ברבעון הראשון של שנת 2024 עומד על 3.4 מיליון שקל (כולל מע"מ).

עוד, מציגה אפריקה ישראל בדוח כי שיעור הרווח הגולמי ממכירת דירות ברבעון שמר על רמתו הגבוהה ועמד על כ-23%; הרווח הנקי הסתכם ברבעון בכ-23 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.

נקודות נוספות שעולות מהדיווח

סך הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2024 הסתכמו בכ-208 מיליון שקל, לעומת כ-231 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ברבעון המקביל כללו הכנסות של כ-10.7 מיליון שקל ממכירת שטחי מסחר ומקרקעין לעומת כ-0.9 מיליון שקל ברבעון זה.

לחברה פרויקטים בשלבי ביצוע שונים, המקבלים ביטוי בשורת ההכנסות עם התקדמות הביצוע מרבעון לרבעון. זאת, הודות לשיעורי מכירות גבוהים של הפרויקטים, אשר צפויים להסתיים במהלך השנתיים הקרובות.

הרווח הגולמי ממכירת דירות ברבעון הראשון הסתכם לכ-43.7 מיליון שקל לעומת כ-44.9 מיליון שקל ברבעון המקביל.

נכון ל-31 במרץ 2024, לחברה 12 פרויקטים בביצוע בהיקף כולל של 1,586 יח"ד, מתוכן נמכרו 1,315 יח"ד (כ-83%) בהיקף כספי של כ-3.78 מיליארד שקל כולל מע"מ (חלק החברה). לחברה פרויקטים בביצוע ובשיווק טרם ביצוע בהיקף כולל של 2,828 יח"ד, מתוכן נמכרו 1,430 יח"ד (כ-51%) בהיקף כספי של כ-4.15 מיליארד שקל כולל מע"מ (חלק החברה).

"מסכמים רבעון טוב עם צמיחה משמעותית"

מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "אנו מסכמים רבעון טוב עם צמיחה משמעותית בכמות הדירות שמכרנו לצד המשך הירידה במינוף וחיזוק האיתנות הפיננסית הגבוהה של החברה. השלמת הסכם ההשקעה המשמעותי עם כלל ביטוח, הכולל הקמת פלטפורמת השקעות משותפת והשקעה בחברת הבת, המשקפת שווי של כ-1.7 מיליארד שקל, בא לידי ביטוי לראשונה בתוצאות עם הגידול המשמעותי בהון העצמי.

"אנו רואים בעסקה זו הבעת אמון משמעותית בחברה ובפעילות ההתחדשות העירונית בפרט כאשר בנוסף, היא מחזקת את האיתנות הפיננסית הגבוהה שלנו ותאפשר לנו להמשיך בפיתוח פרויקטים למגורים בישראל בהיקפים משמעותיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

במהלך הרבעון פתחנו 2 פרויקטים חדשים בהיקף של מאות יח"ד ואנו צפויים להמשיך ולפתוח פרויקטים חדשים לשיווק בהיקף נרחב עוד השנה. אנו נמצאים כיום בשיא של היקפי הביצוע ומאמינים כי מעמדנו המוביל בענף יאפשר לנו לייצר ערך משמעותי לכל בעלי המניות שלנו. אפריקה ישראל מגורים מייחלת לשובם של כל החיילים בריאים ושלמים, החלמה מהירה של כל הפצועים וחזרתם הביתה במהרה של כל החטופים", מסכם קליין.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully