וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא בזמן מלחמה: ארי נדל"ן מדווחת על רווחי שיא מאז הקמת החברה

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 10:06

ארי נדל"ן בשליטת צחי אבו מסכמת את הרבעון הראשון של שנת 2024 ומציגה נתונים מרשימים וצמיחה משמעותית, עם רווחי שיא מאז הקמת החברה

צחי אבו. יובל אליאס,
צחי אבו/יובל אליאס

חברת ארי נדל"ן, בשליטת צחי אבו, מציגה נתונים מרשימים עם סיום הרבעון הראשון לשנת 2024 המשקפים רווחי שיא מאז הקמתה. החברה מציגה ביצועים תפעוליים מרשימים בסטאר סנטר אשדוד, בארנה נהריה ובקניון My mall בקפריסין.

על פי הדיווח, בחודשים ינואר עד מרץ 2024, ה-NOI הסתכם בכ-19 מיליון שקל, צמיחה של כ7.5% ביחס לתקופה המקבילה בשנת 2023 . ה-FFO נכון לסיום הרבעון הראשון לשנת 2024 עומד על כ-15 מיליון שקל, גידול של 25% ביחס לרבעון הראשון ב2023. בנוסף, במהלך התקופה השקיעה הקבוצה כ- 345 מיליון שקל ברכישת קרקעות לפיתוח ונדל"ן להשקעה.

כמו כן, ארי נדל"ן מציגה איתנות פיננסית עם הון עצמי של כ-840 מיליון שקל ועם יחסי מינוף של כ54% מה שמצביע על יכולות לבצע רכישות ועסקאות נוספות בשנה הקרובה. בנוסף, מדווחת החברה על ירידה בהוצאות המימון בצורה משמעותית ל- 5 מיליון שקל, ביחס ל 9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של כ-44%.

אירועים מהותיים ברבעון הנוכחי:

• הגדלת איגרות חוב (סדרה א') בסך של כ-55 מיליון שקל ע.נ ובתמורה כוללת של כ-56.5 מיליון שקל.
• הנפקת נע"מ סדרה 1: הנפקה של ניירות ערך מסחריים שלא ירשמו למסחר בבורסה בהיקף של כ-150 מיליון שקל.
• השבחת מתחם סטאר סנטר באשדוד - אישור תוכנית לאיחוד וחלוקה, שינוי יעוד ותוספת זכויות: שעיקרה שינוי היעוד של המתחם ממתחם מסחרי פעיל למתחם מעורב שימוש ביעוד מגורים, מסחר ותעסוקה. במסגרת התוכנית אושרה בנייה של 6 מגדלי מגורים בני 30 קומות כל אחד הכוללים 2,000 יח"ד.
• רכישת 50.2% מחברה המחזיקה במתחם התחנה המרכזית באילת: קרקע בשח של כ- 20 דונם בלב העיר אילת המיועדת להקמת פרויקט מסחר ומסוף תחבורה בשטח להשכרה של 30 אלף מטר עם מעל 500 מקומות חניה.
• הכרזת דיבידנד לראשונה: במהלך הרבעון הוכרז על חלוקת דיבידנד בסך של כ-11.5 מיליון שקל.

צחי אבו, מנכ"ל ובעלים קבוצת ארי נדל"ן, מסר: "אנחנו עדים לצמיחה משמעותית ברבעון הראשון של שנת 2024, כהמשך ישיר לצמיחה בשנת 2023. פעלנו ועודנו פועלים למיקסום הביצועים התפעוליים להשבחת הנכסים והגדלת זכויות הבנייה, לאיתור הזדמנויות עסקיות והקמת פרויקטים מסחריים חדשים והכל תוך שמירה על איתנות פיננסית גבוהה ואסטרטגיית מינוף. אנו מאמינים שארי נדל"ן תמשיך להיות מותג מרכזי קניות מהמובילים בשוק הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully