וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחיר מפתיע: מצאנו לכם פנטהאוז על קומה שלמה בלב כפר סבא

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 9:11

במסגרת פינה של וואלה נדל"ן נציג בפניכם דירה אחת כל שבוע שנמכרת במחיר "מציאה" - מתחת למחיר הממוצע בשוק. והפעם, בסיוע מדלן, בכמה נמכר פנטהאוז בן 5 חדרים על קומה שלמה בכפר סבא?

מציאה אחת בשבוע: רחוב הרצל בכפר סבא. ענבל קמחי אופק,
מציאה אחת בשבוע: רחוב הרצל בכפר סבא/ענבל קמחי אופק

הנכס:
פנטהאוז בן 5 חדרים על קומה שלמה ברחוב הרצל, שמפריד בין שכונת קרית ספיר לחלק הצפוני של מרכז כפר סבא. קומה 5 מ-5, כ-172 מ"ר נטו עם מרפסת של 40 מ"ר לכיוון מזרח שיוצאת מהסלון ופונה לנוף פתוח. חללים גדולים והמון אפשרויות לעיצוב מחדש: סלון ומטבח ענקיים, סוויטת הורים גדולה וחדר משפחה מואר ומרווח. 5 חדרים גדולים שאפשר להפוך בקלות ל-6 חדרים. כולל חניה מקורה בטאבו.

מחיר מבוקש:
4.25 מיליון שקל, כ-90 אלף שקל מתחת לשווי המוערך על ידי מד מדלן בהתבסס על עסקאות ומודעות בסביבה.

מציאה אחת בשבוע: רחוב הרצל בכפר סבא. ענבל קמחי אופק,
מציאה אחת בשבוע: רחוב הרצל בכפר סבא/ענבל קמחי אופק

למה זאת מציאה:
"המוכרים הם זוג מבוגר ומקסים, שגר בדירה כבר יותר מ-20 שנה ומאוד אוהב את הבית, הם השקיעו בו לא מעט", מספרת ענבל קמחי אופק, בעלת משרד תיווך הנושא את שמה שנבחר לאחרונה לאחד מעשרת המשרדים המובילים בכפר סבא. "זו דירה גדולה מדי לזוג מבוגר, והם עוברים לדירה קטנה יותר, שמתאימה יותר לצרכים העכשוויים שלהם. הדירה בעלת עיצוב קצת מיושן וסביר להניח שמי שיקנה אותה ירצה לשפץ, ולכן המחיר ריאלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מציאה אחת בשבוע: רחוב הרצל בכפר סבא. ענבל קמחי אופק,
מציאה אחת בשבוע: רחוב הרצל בכפר סבא/ענבל קמחי אופק

על הסביבה:
קריית ספיר היא שכונת יוקרה ותיקה ומרכזית בכפר סבא. בגבולה הדרומי נמצא רחוב ויצמן, מרחק כמה דקות הליכה מהדירה, שבו יש מגוון עסקים, חנויות, מסעדות, בתי קפה ואת היכל התרבות העירוני, שבו יש לא מעט הצגות ומופעים. בנוסף, יש בו בנקים, מרפאות, דואר, משרדי ממשלה וגם את בניין העירייה, כך שאפשר לערוך בו את רוב הסידורים, ואם זה לא מספיק - גם קניון ערים נמצא במרחק הליכה. הבניין שבו נמצאת הדירה צמוד לגן גיבורי ישראל, גינה מטופחת ובה מדשאה, מתקני שעשועים, עצים ופינות ישיבה מוצלות. למרות שמדובר בשטח ציבורי הוא מוסתר על ידי הבניינים המקיפים אותו, כך שסביר להניח שרוב המבלים בו הם תושבי המתחם או הסביבה הקרובה - פינה ירוקה, שקטה ואינטימית בלב העיר. כדי להגיע לגינה לא צריך לחצות כבישים, כך שילדים יכולים להגיע לשם בביטחה בצורה עצמאית.

למי מתאים:
משפחות עם ילדים שמחפשות נכס מרווח מאוד במיקום מרכזי - אך גם ירוק ושקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully