וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לשכונה פרויקט חדש: החל אכלוס הבניין הראשון בנופי בן שמן לוד

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 15:12

למרות אתגרי המלחמה והמחסור בפועלים, חברת אאורה החלה ללא עיכובים את אכלוס הפרויקט שלה בשכונת נופי בן שמן החדשה בעיר לוד, הכולל 168 דירות. זהו הפרויקט הראשון שמתאכלס בשכונה החדשה

פרויקט ראשון שמתאכלס בשכונת נופי בן שמן לוד. משרד אדריכלים גיורא גור,
פרויקט ראשון שמתאכלס בשכונת נופי בן שמן לוד/משרד אדריכלים גיורא גור

בשעה טובה, ללא עיכובים: עיריית לוד וכלכלית לוד מעדכנים הבוקר (ג') כי החל האכלוס של פרויקט אאורה בשכונה החדשה נופי בן שמן, הכולל 168 יחידות דיור. זוהי הסנונית הראשונה בשכונה החדשה של העיר לוד.

למרות אתגרי המלחמה והמחסור בפועלים, הגורמים בעירייה והיזם יחד השקיעו מאמצים והשקעה כספית יוצאת דופן על מנת לאפשר את האכלוס במועד. הפרויקט הראשון שמאוכלס כולל 4 בניינים מפוארים. בין ההכנות הקדחתניות לאכלוס, היו גם יצירת דרכי גישה חדשות, הסדרי תנועה חדשים, האצת פיתוח של מוסדות ציבור ושצ"פים, הגברת אבטחה, הצבת מצלמות, ויצירת שביל הולכי רגל זמני לחיבור לעיר הוותיקה.

פרויקט ראשון שמתאכלס בשכונת נופי בן שמן לוד. כלכלית לוד,
פרויקט ראשון שמתאכלס בשכונת נופי בן שמן לוד/כלכלית לוד

נופי בן שמן הינה שכונה חדשה שמוקמת בימים אלו במזרח העיר לוד. השכונה החדשה, מציבה סטנדרט חדש של חדשנות, סביבה ירוקה ועירוב שימושים ומהווה חלק ממהלך הרחבת העיר ופיתוחה. הפרויקט של אאורה, הכולל 168 יחידות דיור ב-4 בניינים, הוא הראשון שמאוכלס בשכונה החדשה. היחידות תוכננו ברמת גימור גבוהה ועם תשתיות מודרניות, במטרה לענות על הביקוש לדיור איכותי באזור.

בשכונה החדשה נבנים גם מוסדות חינוך חדשים, מרכזים מסחריים חדשים ושטחי ציבור נרחבים עם גינון ופיתוח סביבתי ברמה גבוהה. כל אלה נועדו ליצור איכות חיים גבוהה בעיר לוד. ההשקעה בפרויקט ובשכונה החדשה כולה הינה גבוהה במיוחד, ונועדה ליצור אזור מגורים חדש ומתקדם עבור תושבי העיר לוד ואוכלוסיות נוספות באזור השרון והמרכז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"ציון דרך היסטורי לעיר לוד"

ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, ציין: "אכלוס נופי בן שמן מהווה ציון דרך היסטורי לעיר לוד ותחילתו של עידן חדש. שכונת בן שמן מייצגת את לוד העתידית - עיר איכותית, ירוקה ונגישה המשלבת שכונות חדשות ומודרניות עם שכונות וותיקות שעוברות תהליכי התחדשות עירונית מואצים. פיתוח השכונה הוא חלק ממהלך השדרוג הנרחב שאנו מובילים בעיר עם השקעות אדירות במוסדות חינוך חדשים, בתשתיות תחבורה משודרגות, במרחבים ציבוריים איכותיים ובפרויקטי בנייה רבים נוספים שיאפשרו לתושבי העיר ואוכלוסיות מן החוץ להגשים חלום של דיור ברמה גבוהה במרכז הארץ - רבע שעה מתל אביב".

עוד הוסיף: "אכלוס נופי בן שמן היא רק ההתחלה, והיא מבשרת עתיד מזהיר לעירנו האהובה כעיר איכות חיים וביטחון תעסוקתי עבור תושביה הוותיקים והחדשים כאחד. אני מברך את התושבים החדשים ונמשיך לקדם את הפרויקטים הבאים של שכונות חדשות והתחדשות עירונית".

מ"מ מנכ"ל החברה הכלכלית, שירן בוקרה ג'רבי, ליוותה את כל ההכנות לאכלוס וקידום טופס 4 בזמן המהיר ביותר. בנוסף, העירייה האיצה את פיתוח המוסדות חינוך ושטחי הציבור הסמוכים לפרויקט, לרווחת התושבים החדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully