וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: החברה הזו תעניק לרוכשים 10 שנות אחריות על דירה

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 12:40

הטבה משמעותית נוספת לרוכשי הדירות בישראל: חברת תדהר מציעה ללקוחותיה אחריות ל-10 שנים על הדירה, מעבר לנדרש בחוק המכר. האחריות ניתנת בשורה של פרויקטים נבחרים ברחבי הארץ, בהם תדהר היא היזם והקבלן

זוג נשוי מקבל מפתח של דירה מידי מתווך נדל"ן. ShutterStock
לראשונה בישראל: החברה הזו תעניק לרוכשים 10 שנות אחריות על דירה/ShutterStock

בין המגוון הרחב של ההטבות המוצעות לרוכשי הדירות בימים אלו: קבוצת תדהר מודיעה הבוקר (ג') כי תעניק ללקוחותיה אחריות ל-10 שנים על הדירה. מדובר בפעם הראשונה שחברת נדל"ן מעניקה אחריות ללקוחותיה מעבר לנדרש בחוק המכר. האחריות ניתנת בשורה של פרויקטים נבחרים בהם תדהר היא היזם והקבלן.

בסקרי שוק שנערכו נמצא כי לקוחות לא מייחסים חשיבות מספקת ליזם ולקבלן המבצע, וזאת למרות שאיכות המוצר חייבת להיות גורם משמעותי ברכישת הדירה. פעמים רבות ישנן בעיות איכות, קשיים גדולים בקבלת שירות איכותי בתקופת הבדק ובתקופת האחריות וללקוח אין כתובת אחת לטיפול, בעיקר במקרים בהם הקבלן אינו היזם. על כן, מטרת המהלך האסטרטגי היא לשנות את תפיסת הלקוחות בשוק הנדל"ן, לחדד שזה חשוב ממי קונים דירה ולבדל את תדהר כחברה המייצרת ערך משמעותי ללקוח.

תכולת האחריות כוללת רשימה רחבה של טיפול בליקויים ברכיבים, פריטים ובמערכות המוגדרות כתשתיות מרכזיות בדירה, כמפורט בתקנון האחריות. רשימת הפרויקטים ותנאי ותכולת האחריות מוצגות במלואן בתקנון האחריות שבאתר החברה.

"זה חשוב ממי קונים דירה"

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת תדהר, מסר: "אחריות ל-10 שנים מייצרת ערך משמעותי ושקט נפשי ללקוחותינו. הצעת ערך יוצאת דופן זו מחדדת את החשיבות של היזם והקבלן בסט השיקולים של רכישת דירה - זה חשוב ממי קונים דירה".

גיל גבע יו"ר קבוצת תדהר מסר: "30 שנה של מיקוד ביצירת ערך ללקוחותינו הביאו אותנו פעם אחר פעם לניפוץ פרדיגמות ולקביעת סטנדרטים חדשים בענף - באיכות המוצר, בשרות יוצא דופן, במסירת דירות תמיד בזמן וללא יוצא מן הכלל, ובעמידה קפדנית בהתחייבויות. הצעת הערך החדשה שלנו - אחריות תדהר ל-10 שנים - מרימה שוב את הרף ומקבעת סטנדרט חדש ומשמעותי בעל ערך יוצא דופן ללקוחות".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully