וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרשים: מילוסלבסקי אדריכלים מזנק שתי קומות בדירוג של Duns 100

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 10:31

בדרך הנכונה: מילוסלבסקי אדריכלים עלה למקום השלישי בדירוג Duns 100 של 20 משרדי האדריכלים המובילים בישראל. המשרד שדרג את מיקומו בשתי דרגות לעומת השנה החולפת

גיא מילוסלבסקי, מנכ"ל ובעלים. מילוסלבסקי אדריכלים,
גיא מילוסלבסקי, מנכ"ל ובעלים/מילוסלבסקי אדריכלים

ברכות: מילוסלבסקי אדריכלים דורג במקום השלישי בדירוג Duns 100 של 20 משרדי האדריכלים המובילים בישראל לשנת 2024, המתפרסם מידי שנה ע"י סוכנות "דן אנד ברדסטריט". המשרד שדרג את מיקומו, לעומת השנה החולפת, ממקום חמישי למקום שלישי.

חברת מילוסלבסקי אדריכלים היא אחת מחברות האדריכלים הגדולות והוותיקות בישראל, אשר הוקמה ב-1937 ומנוהלת כיום על ידי גיא מילוסלבסקי הדור השלישי למשפחת האדריכלים. לחברה חמש שלוחות - במרכז, בצפון, בדרום ובירושלים, בהן מועסקים כ-150 אנשי מקצוע.

החברה אחראית על תכנון פרויקטים מורכבים ופורצי דרך של מגדלים מעורבי שימושים, בנייני ושכונות מגורים, מלונאות, מרכזי מסחר, מתחמי בריאות ,דיור מוגן ומבני ציבור. במהלך השנים זכו מילוסלבסקי אדריכלים במספר תחרויות תכנון יוקרתיות ומרכזיות.

גיא מילוסלבקי, מנכ"ל ובעלים: "אנו גאים על מיקומנו הגבוה בדירוג של Duns 100 לשנת 2024. האתגר הגדול עימו מתמודד כיום ענף האדריכלות בארץ ובעולם הוא הציפוף המאסיבי של מרכזי הערים, שרק ילך ויגבר. כחלק מכך, התכנון העתידי צריך לענות על צרכים שלא תמיד נמצאים בהלימה אחת. מחד, תכנון מקום המאכלס המונים ומאידך, כזה המאפשר איכות חיים, נוחות ושייכות בתוך רקמה עירונית קיימת. אנחנו במילוסלבסקי אדריכלים, בעזרת הדור הבא של האדריכלים, משקיעים מאמצים רבים בהפיכת החזון העתידי למציאות בר קיימא".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully