וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש פצצה מתקתקת על כביש החוף שעלולה לעלות בחיי אדם"

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 10:01

במכתב שהעביר לשרה מציין יהב, כי המקטע שבין העיר חיפה לנתניה בכביש 2 הוא בבחינת "פצצה מתקתקת" שעלולה לעלות בחיי אדם, מאחר והוא אינו עומד בכל סטנדרט סביר ועדכני של תאורה בדרכים

פקקים לפני ליל הסדר בכביש החוף במחלף אולגה לצפון, 5 באפריל 2023. שלומי גבאי
כביש החוף/שלומי גבאי

"פצצה מתקתקת על כביש החוף": ראש עיריית חיפה, יונה יהב, פנה במכתב לשרת התחבורה, מירי רגב, בו הוא מבקש את התערבותה הדחופה להסדרת תאורה בכביש 2, במקטע שבין העיר חיפה לנתניה.

במכתבו מציין ראש העיר, כי "כביש 2, שהוא הכביש העיקרי המוביל מהעיר חיפה לכיוון דרום, אינו מואר כולו במקטע הדרך שבין העיר חיפה לבין העיר נתניה וזאת, להבדיל, ממקטעים אחרים שלו - מהעיר נתניה דרומה, המוארים לכל אורכם".

"מדובר במקטע דרך משמעותי, שהיקף השימוש והמשתמשים בו רב ומכאן שאין חולק כי יש חובה להבטיח כי המקטע האמור, לכל אורכו, יהא מואר ויבטיח כי המשתמשים בו יוכלו לנהוג את רכבם בבטיחות", מציין ראש העיר. "מקטע כביש זה", מוסיף יהב, "אינו עומד בכל סטנדרט סביר ועדכני של תאורה בדרכים, והוא בבחינת "פצצה מתקתקת" שעלולה לעלות בחיי אדם".

מבחן מערכת ראיית לילה: כביש חשוך. אודי עציון, מערכת וואלה
כביש חשוך/מערכת וואלה, אודי עציון

במכתבו מפנה ראש העיר לדו"חות מבקר המדינה, בהם מודגשת החובה המוטלת על משרד התחבורה לפעול להקצאת תקציבים מתאימים ונדרשים להארת כבישים, זאת בשל החשיבות הרבה שיש לאמצעי תאורה במניעת תאונות קשות בכבישים.

את מכתבו מסיים יהב בפנייה אישית לשרה רגב, בבקשה כי תנחה בדחיפות את עובדי משרדה לפעול להסדרת תאורת לילה רציפה בכביש 2, לכל אורכו של מקטע הדרך המדובר, על מנת להבטיח את בטיחותם של המשתמשים במקטע כביש זה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully