וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאז החלה להיסחר בבורסה: קבוצת חג'ג' שוברת שיא בביקוש לאג"ח שהנפיקה

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 11:26

קבוצת חג'ג' הנפיקה אג"ח בהיקף כולל של 124 מיליון שקל. הנפקת סדרת האג"ח החדשה (סדרה י"ד) זכתה לביקוש בהיקף שיא של 309 מיליון שקל, הנחשב לגבוה ביותר מאז החלה הקבוצה להיסחר בבורסה בשנת 2011

קבוצת חג'ג'. שי תמיר,
קבוצת חג'ג'/שי תמיר

קבוצת חג'ג' שוברת שיאים: הנפקת סדרת האג"ח החדשה (סדרה י"ד) זכתה לביקושים יוצאי דופן במכרז המוסדי, שעמדו על סך של 309 מיליון שקל (ערך נקוב). החברה החליטה להגביל את הסדרה להיקף של 124 מיליון שקל (ערך נקוב). מדובר בביקושי שיא לאג"ח של קבוצת חג'ג' מאז החלה הקבוצה להיסחר בבורסה בשנת 2011.

הקבוצה צפויה להשלים היום (ד') את הנפקת סדרת האג"ח החדשה (סדרה י"ד, במח"מ של 2.9 שנים) באמצעות מכרז ציבורי, וזאת אחרי שהשלימה את שלב המכרז המוסדי כאמור. בין הגופים שהשתתפו בגיוס נכללים כלל חברה לביטוח, הפניקס חברה לביטוח, מור בית השקעות, נוקד בונדס שותפות מוגבלת ומיטב קרנות נאמנות.

נזכיר כי לפני מספר ימים דיווחה קבוצת חג'ג' על קבלת כתב התחייבות מחברת ביטוח ישראלית להקצאה פרטית של מניות, וזאת באמצעות השקעה של כ-52 מיליון שקל בחברה תמורת כ-4.8% ממניות החברה. ההשקעה משקפת לקבוצת חג'ג' שווי שוק של יותר ממיליארד שקל.

בעלי השליטה בקבוצת חג'ג', האחים צחי ועידו חג'ג' מסרו: "אחרי שחברת ביטוח מובילה בישראל הודיעה על כוונתה להשקיע 52 מיליון שקל בקבוצת חג'ג' על פי שווי של יותר ממיליארד שקל, הצלחת הנפקת סדרת האג"ח החדשה מבטאת את האמון הרב שיש בשוק ההון באיתנות הפיננסית ובאופק העסקי של הקבוצה. הרחבת פעילות קבוצת חג'ג' לתחום ההתחדשות העירונית, במקביל להיקף המכירות המשמעותי שביצענו בחודשים האחרונים, וביצוע הפרויקטים במיקומים המרכזיים והמשמעותיים בת"א תמשיך את תנופת פעילות החברה בשנת 2024".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully