וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיר שלא מפסיקה להפתיע: מחצית מהדירות בפרויקט הזה כבר נמכרו

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 11:12

הצלחה חסרת תקדים לפרויקט המגורים פארק צמרת עכו של קבוצת שובל: בתוך כחודשיים בלבד מאז החלה הקבוצה בשיווק, נמכרו כ-180 דירות המהוות למעלה ממחצית מיחידות הדיור בפרויקט. פנטהאוזים נמכרו במחירים גבוהים ביחס לעיר

הדמיה: פרויקט המגורים פארק צמרת עכו של קבוצת שובל. יח"צ,
הדמיה: פרויקט המגורים פארק צמרת עכו של קבוצת שובל/יח"צ

מלחמה בצפון? אולי על יחידות דיור: בימים אלה החלה קבוצת שובל בביצוע פרויקט "פארק צמרת עכו" לאחר קבלת היתרי הבניה, כאשר מנהלת המכירות של קבוצת שובל, אורטל הרוש, מדווחת על קצב בלתי רגיל של מכירות בפרויקט: בתוך כחודשיים ימים מאז החלה הקבוצה בשיווק הפרויקט ברובע המגורים החדש שערי עכו, מכרה החברה למעלה ממחצית מיחידות הדיור (כ-180), ובהן פנטהאוזים במחיר של 2.9 מיליון שקל.

כזכור, השקת המכירות של 'פארק צמרת עכו' היתה במסגרת אירוע פריסייל באון-ליין (זום) במסגרתו עשרות דירות נמכרו תוך חצי שעה. לדברי הרוש, "הרוכשים מאמינים בשכונה החדשה שממוקמת מחוץ לעכו, ממזרח לכביש 4 והסמוכה לקיבוץ שמרת. הקמת של תחנת רכבת בשכונה והמיסוי המוזל (בשיעור של 12% מגובה ההכנסה) מביאים לביקושים גבוהים מאוד".

המשנה למנכ"ל קבוצת שובל, ישי רוט, הוסיף: "קצב המכירות המרשים הוא הפתעה גמורה עבור החברה. אנו מברכים את הרוכשים החדשים שהולכים לחדש את העיר עכו. רוב הרוכשים אינם בני המקום, אלא משפחות צעירות שמגיעות מאזור חיפה והקריות וכן מפונים מאזור הצפון שמאמינים באזור החדש".

הכירו את פארק צמרת עכו

קומפלקס מגורי היוקרה פארק צמרת עכו כולל 13 בניינים בני 5 ו- 9 קומות וסה"כ כ-300 יח' דיור. פארק צמרת עכו צופה לפארק ירוק המהווה ריאה ירוקה לסביבה וישולבו בו שבילי אופניים, גני שעשועים וחיי קהילה משותפים.

בנוסף למערכת הכבישים שעוטפת את רובע המגורים החדש, השכונה שכבר מצויה בפיתוח וצפויה לאכלס כ-30 אלף תושבים חדשים ב-8,000 יחידות דיור תהנה מחיבור של תחנת רכבת חדשה בשכונה שתחבר את אזור הגליל עם מרכז הארץ. השכונה תכיל גם כ-380 דונם של אזור תעשייה, תעסוקה ומסחר ומערכת תחבורתית מגוונת ונגישה לקריות, חיפה, עכו, נהריה וכרמיאל.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully