וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא בדק שיש בכלל מקום? גולדקנופף התחייב להכפיל את העיר החרדית הזו

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 12:14

שר הבינוי והשיכון הכריז בפגישת עבודה ראשונה עם ראש עיריית אלעד: "12 אלף יחידות דיור יתווספו באלעד" | המשמעות: תוספת של עשרות אלפי תושבים חדשים לעיר החרדית. יש מקום בלב?

יהודים חרדים. ShutterStock
יהודים חרדים/ShutterStock

יש הבטחות שאולי עדיף לא לקיים: שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, קיים פגישת עבודה ראשונה עם ראש עיריית אלעד, יהודה בוטבול, בו דנו בפרויקטים החדשים והעתידיים ובתוכניות להתפתחות הבנייה והתעסוקה בעיר לשנים הקרובות.

במרכז הדיון, דנו השניים בקידום מרכזי התעסוקה באלעד בכדי לסייע בפתרונות עבור תושבי העיר ולהגדיל משמעותית את הכנסות הרשות, שצפויה לגדול בעוד אלפי יחידות דיור בשנים הקרובות.

במהלך הדיון הודיע גולדקנופף על שתי תוכניות ענק נוספות המקודמות בימים אלה, שמטרה להוסיף לעיר עוד כ-12 אלף יחידות דיור חדשות, לצד שיווקים של מאות יחידות שפורסמו בשנה האחרונה וצפויים להרחיב באופן משמעותי את העיר אלעד.

המשמעות עבור העיר החרדית הקטנה במרכז הארץ, שמונה למעלה מ-50 אלף תושבים נכון להיום, היא דרמטית. העיר צפויה להכפיל את עצמה, ולהגיע לכדי כ-100 אלף תושבים על שטח כולל של כ-2,700 דונם. נשמע צפוף במקצת.

אלעד מרוקנת מאנשים בשל התפשטות תחלואת הקורונה בעיר 12 באפריל 2020. ראובן קסטרו
אלעד מרוקנת מאנשים בשל התפשטות תחלואת הקורונה בעיר 12 באפריל 2020/ראובן קסטרו

בפגישה השתתפו מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן, רמ"ט השר מוטי בבצ'יק, יו"ר דירה להשכיר חיים פרוימוביץ', נציגי משרד הבינוי והשיכון, נציגי רמ"י, הפרויקטור בנצי אזאצי, מנכ"ל עיריית אלעד שי נתן, גזבר העירייה נחום ברכר והיועמ"ש של אלעד ניסים לוי.

שר הבינוי והשיכון, הרב יצחק גולדקנופף: "משרד הבינוי והשיכון כאן כדי לסייע לעיר אלעד שרוצה וצריכה לגדול, הן בקידום בניית יחידות דיור רבות והן בקידום התעסוקה בעיר. אנחנו נפעל כדי לצלוח את החסמים ולהוציא בקרוב את היזומות לכדי ביצוע. בעיר אלעד לא נבנו דירות במשך שנים ארוכות. יחד עם ראש העיר הנכנס נקדם לפעול, לפתח ולהרחיב את העיר ובקרוב נקדם תוכניות בנייה של כ- 12,000 יחידות דיור שיגדילו את העיר".

ראש עיריית אלעד, יהודה בוטבול: "מכניסתי לתפקיד אני פועל לקדם בנייה של אלפי יחידות דיור כדי להמשיך ולהרחיב את העיר. אני רוצה להודות לשר השיכון, למנכ"ל, לאנשי המקצוע ולצוות לשכתו של השר על ההתגייסות וקידום ישיבה מקצועית למען המטרה החשובה. נפעל יחד עם משרד השיכון להורדת כל החסמים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • אלעד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully