וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל כבר מוכן, המלחמה מעכבת: בוגרי עמותת קו לחיים מייחלים להיכנס לביתם החדש

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 10:07

בהיקף השקעה של כ-6 מיליון שקל, עמותת קו לחיים סיימה כבר בחודש ינואר את הקמתו של בית חם לבוגרי העמותה המתמודדים עם נכויות מורכבות ונדירות. הבית הוקם בקיבוץ הגושרים, שנכון להיום מפונה בשל קרבתו לגדר הגבול הצפוני

הבית החדש של עמותת קו לחיים בקיבוץ הגושרים. עמותת קו לחיים,
הבית החדש של עמותת קו לחיים בקיבוץ הגושרים/עמותת קו לחיים

עמותת קו לחיים, הנותנת מענה לילדים ובוגרים הסובלים מנכויות מורכבות ותסמונות נדירות, עדכנה כבר בינואר האחרון כי השלימה את הקמתו של בית חם לבוגרי העמותה. הבית, אשר בגודל של 400 מ"ר, הוקם על שטח של 2.5 דונם בקיבוץ הגושרים, שנכון לימים אלו מפונה בשל קרבתו לגדר הגבול בצפון, והחניכים שמחכים כבר חודשים רבים למעבר יצטרכו להמשיך להמתין עד לסיום המלחמה.

נדגיש כי העמותה תכננה לאכלס את המקום כבר אחרי חגי תשרי, ובשל המלחמה במקומם אוכלסה עד לא מזמן חיילים ששירתו בגבול הצפוני.

נציגי העמותה נערכים לקליטתם של הבוגרים, כאשר הוקמו 6 סוויטות לכבודם, המיועדות בשלב הראשון ל-10 בוגרי העמותה בני 21 ומעלה, אשר ישולבו בחיי האזור, בלימודים במכללת תל חי ובתעסוקה במבואות החרמון.

הבית החדש של עמותת קו לחיים בקיבוץ הגושרים. עמותת קו לחיים,
הבית החדש של עמותת קו לחיים בקיבוץ הגושרים/עמותת קו לחיים

בנוסף, לאחרונה נערך סיור בקיבוץ הגושרים, ונבדקו מקרוב המתקנים המונגשים שאליהם יוכלו דיירי הבית להגיע, ברגע שהאזור יחזור לשגרה. לדוגמה: הדיירים ייהנו מבריכה מחוממת מונגשת, חדר כושר, מרכזי תעסוקה ועוד. בנוסף, נבדקים מקומות תעסוקה אפשריים באזור לחניכים שיגורו בבית.

הבית כולל מעלית מונגשת, ועונה על מכלול צורכיהם של חניכים בוגרי העמותה עם מוגבלויות, האמורים להשתלב בפעילות בקהילה כאמור. היקף ההשקעה בבית החדש כ-6 מיליון שקל כולל עלות הקרקע.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

עמותת קו לחיים מרכינה ראש בכאב רב על נפילתם של אליעד ואביו משה אוחיון. האב ובנו מתנדב העמותה יצאו כאזרחים באופקים בשבת הארורה לסייע לחניכי העמותה ששהו בישוב אופקים וחולצו רק ביום ראשון אחרי השבת הארורה, ולא שבו.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully