וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-52 מיליון שקל: חברת ביטוח תרכוש 3 מיליון מניות של קבוצת חג'ג'

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 11:26

קבוצת חג'ג' מדווחת לבורסה על כתב התחייבות מחברת ביטוח לרכישת 3 מיליון מניות של החברה בשווי של כ-52 מיליון שקל. ההשקעה משקפת לקבוצת חג'ג' שווי שוק של יותר ממיליארד שקל

קבוצת חג'ג'. שי תמיר,
קבוצת חג'ג'/שי תמיר

שווי שוק של יותר ממיליארד שקל: קבוצת חג'ג' דיווחה לפני זמן קצר לבורסה כי קיבלה כתב התחייבות מחברת ביטוח לרכישת 3 מיליון מניות של החברה בשווי של כ-52 מיליון שקל. ההשקעה משקפת לקבוצת חג'ג' שווי שוק של יותר ממיליארד שקל.

השקעה המיועדת תבוצע בכפוף לאישור דירקטוריון קבוצת חג'ג' ולאישור הבורסה, במחיר של 17.25 שקל למניה (שמגלם הנחה של 1.2% ביחס למחיר הסגירה אמש) באמצעות הקצאה פרטית של מניות שיהוו כ-4.8% ממניות קבוצת חג'ג' אחרי ההקצאה.

פרויקט H-master piece Bavli. קבוצת חג'ג',
פרויקט של קבוצת חג'ג' בתל אביב/קבוצת חג'ג'

בחודש שעבר סיכמה קבוצת חג'ג' את שנת 2023 ברווח נקי של שהסתכם בכ-269 מיליון שקל - שיא מאז הונפקה החברה בבורסה בשנת 2010. במקביל, פרסמה קבוצת חג'ג' גם על עלייה משמעותית בקצב מכירת הדירות. מתחילת הרבעון הרביעי של שנת 2023 ועד למועד פרסום הדו"חות השנתיים לבורסה (31 במרץ) דיווחה החברה על שיווק של 110 יחידות, מהן 13 חוזי מכר שנחתמו במהלך הרבעון הרביעי לשנת 2023, 25 חוזי מכר שנחתמו מתום הרבעון הרביעי ועד ליום פרסום הדוחות וכן 31 בקשות הצטרפות בהיקף כספי של כ-453 מ' שקל (כולל מע"מ). כמו כן, נוספו עוד 41 בקשות הצטרפות שנעשו במסגרת קבוצות רכישה בפרויקטים ברחוב איינשטיין אשר ערך הקרקע ודמי הייעוץ המגולם בבקשות אלו עומד על כ- 102 מיליון שקל כולל מע"מ.

בנוסף, בחודש שעבר הפכה קבוצת חג'ג' לאחת השחקניות הגדולות בתחום ההתחדשות העירונית בישראל, בהמשך להחלטתה להיכנס לשותפות עם חברת צים בהרי נדל"ן שבמסגרתה ייבנו עשרות אלפי יחידות דיור. זאת כחלק מכך שתחום ההתחדשות העירונית צובר תאוצה בקבוצת חג'ג'.

בעלי השליטה בקבוצת חג'ג', האחים צחי ועידו חג'ג' מסרו: "הקצאת המניות מבטאת אמון באיתנות הפיננסית ובאופק העסקי של הקבוצה. הקבוצה נמצאת בעיצומו של יישום תכנית אסטרטגית שנתנה מענה למציאות המורכבת בשוק בשנת 2023, וערוכה לחזרת הביקושים הן בפעילות היזמית והן בהתרחבות בתחום ההתחדשות העירונית".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully