וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים דירה? החברה הזו מציעה לרוכשים אוויר לנשימה - ללא ריבית

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 9:59

קונים היום, עוברים מחר ומשלמים בעוד שנה: חברת שבירו מציעה לרוכשים לקבל הלוואת קבלן בשווי של מיליון שקל ללא ריבית למשך שנה, במהלכה כבר יוכלו להיכנס לדירה ולגור בה. המהלך מסייע למשפרי דיור למכור את הדירה שבבעלותם ברוגע, ואף להרוויח מפערי המחירים

פרויקטים של קבוצת שבירו. גיל אשכנזי,
פרויקטים של קבוצת שבירו/גיל אשכנזי

כידוע, הבעיה העיקרית כיום של משפרי דיור שמעמידים את הנכסים שלהם למכירה היא הזמן שעומד לרשותם למכירת הדירה שבבעלותם. על פי החוק נדגיש ניתן לרכוש את הנכס החדש עוד לפני מכירת הנכס הקודם, אך חלה החובה על רוכשים למכור את הנכס הישן בתוך שנה וחצי, אחרת לא יוכלו להנות מהטבת מס של דירה יחידה. בנוסף, מרבית הישראלים לא יכולים לאפשר לעצמם לרכוש דירה נוספת טרם מכרו את הבית הקיים, וכך כל עוד חולף הזמן ולא נמכר הבית הקיים, הם אינם רוכשים, מפסידים נכסים שאהבו, והמחירים רק עולים ועולים.

קבוצת שבירו מציעה פתרון יצירתי ותקדימי - ומאפשרת לרוכשים "לנשום" בזמן שהם רוכשים את הדירה החדשה. החברה עלתה בימים האחרונים בקמפיין בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים, בו היא מזמינה לקנות היום בית חדש במגוון פרויקטים של הקבוצה ברחבי הארץ, להיכנס לדירה באכלוס מיידי ולשלם בעוד שנה באמצעות הלוואת קבלן ללא ריבית לשנה בשווי של מיליון שקלים.

פרויקטים של קבוצת שבירו. גיל אשכנזי,
פרויקטים של קבוצת שבירו/גיל אשכנזי

הפרויקטים המוצעים במבצע: ראשון לציון, ראש העין, חיפה, רעננה, הוד השרון, פתח תקווה, קרית אונו, רמת גן, אור יהודה, גני תקווה, באר יעקב, רמלה ולוד. בחברה מוסרים כי המבצע בתוקף עד 31.5.2024.

לפי הנתונים של הלשכה לסטטיסטיקה, בשנת 2023 הורגשה ירדה של 14.4% לעומת שנת 2022 בהתחלת בנייה של דירות חדשות. זאת, לאחר שבשנת 2022 נרשמה עלייה של כ-19% במחירי הדירות. לאור נתונים אלו, ניתן להבין את עומקו של משבר הדיור המקשה על האוכלוסייה במדינת ישראל לרכוש דירה. עד כה נוסו שלל פתרונות שניסו להגביר את ההציע בשוק באמצעות סבסוד המחיר או הגרלות, אך מידת הצלחתם היא נושא לוויכוח עבור מומחים בענף.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully