וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השוק כבר ער": בזמן המלחמה - החברה הזו שוברת שיא של 3 שנים

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 9:31

המגמה נמשכת: חברת הנדל"ן שיכון ובינוי מסכמת את אפריל 2024 עם מכירות שיא של שלוש השנים האחרונות בשוק החופשי: מכרה 90 דירות בחודש אחד | "שוק הנדל"ן נוהג להגיב בתגובת נגד חזקה אחרי תקופות רדומות"

פרויקט של שיכון ובינוי. ויופוינט,
פרויקט של שיכון ובינוי/ויופוינט

אחרי רבעון ראשון עם עליה בהיקף המכירות, שיכון ובינוי נדל"ן ממשיכה את מגמת ההתחזקות. באפריל 24 נמכרו 90 דירות, כולן בשוק החופשי. זהו המספר הגדול ביותר לחודש אחד בשלוש שנים האחרונות.

בחודש שעבר דיווחה שיכון ובינוי נדל"ן כי מכרה ברבעון הראשון של השנה 173 יחידות דיור, זאת לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בה נמכרו 73 יחידות דיור. ההישג בולט במיוחד אם לוקחים בחשבון שכל הדירות שנמכרו הן בשוק החופשי.

"אי אפשר לדבר רק על התאוששות, השוק כבר ער"

הפרויקטים בהם ניתן לראות כי קצב וכמות מכירת הדירות עולה הם בן שמן, הוד השרון, דרך השלום בת"א, ראשל"צ וויצמן בת"א. ממוצע מחיר דירה עומד על כ-3.2 מיליון שקל כולל מע"מ וערך החוזים מסתכם בכ-275 מיליון שקל כולל מע"מ. מעניין בהקשר הזה לציין שרק בפרויקט ויצמן בתל אביב הסמוך לכיכר המדינה נמכרו שבע דירות בחודש אפריל; מבחינת תמהיל הדירות: תמהיל וטיפוסי הדירות מגוון ונע בין דירות שני חדרים לפנטהאוזים.

דן מויאל, סמנכ"ל שיווק ומכירות של שיכון ובינוי נדל"ן: "כבר אי אפשר לדבר רק על התאוששות. השוק כבר ער. בדומה לתקופות אחרות, שוק הנדל"ן נוהג להגיב בתגובת נגד חזקה אחרי תקופות רדומות. אם נבחן את תמהיל הרוכשים, ניתן לראות כי המשקיעים בענף הנדל"ן מכירים בזה כי אין תחליף בטווח הארוך להשקעה נדל"נית. זאת בהתבסס על היחסיות הקבועה של ביקוש והיצע ומחירי הדירות שנמצאים באופן קבוע במגמת עליה, בנוסף למעגל רוכשי דירה ראשונה ומשפרי הדיור".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully