וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד השיכון מבטיח: נלווה באופן אישי את ההתפתחות של העיר הזו

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 19:42

בפגישה של שר הבינוי והשיכון עם ראש עיריית קרית גת, הבטיח גולדקנופף כי "משרד הבינוי והשיכון יסייע בכל הכלים העומדים לרשותו לטובת המשך תנופת הפיתוח האדירה של הבנייה בעיר ומיצוי פוטנציאל הצמיחה האדיר הטמון בה"

העיר קריית גת. ShutterStock
העיר קריית גת/ShutterStock

"אחת מעתודות הבנייה המרכזיות במדינת ישראל": ראש עיריית ראש עיריית קרית גת, כפיר סוויסה, הגיע היום (ב') לישיבת עבודה ראשונה עם שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, במטרה לעקוב אחר ההתפתחות של העיר ולשמוע על הצרכים הייחודיים שלה.

במהלך הדיון, הוצגה ההתפתחות והפריחה האדירה שחווה העיר בשנים האחרונות, הודות לתנופת הבניה הנרחבת שמתרחשת בעיר בהובלת משרד הבינוי והשיכון, בדמות אלפי יח''ד חדשות במערב העיר ובמזרח וצפון העיר ואת פוטנציאל הצמיחה האדיר הטמון בה.

בנוסף, הוצג בישיבה הפוטנציאל להתחדשות עירונית בשכונות הוותיקות בעיר, לצד הסכם מסגרת שצפוי להיחתם בתקופה הקרובה בין הרשות להתחדשות עירונית ועיריית קריית גת, שיביא להאצה אדירה של חידוש המבנים הוותיקים בעיר, הוספת יחידות דיור חדשות וכן לשינוי פני העיר.

ישיבת עבודה במשרד הבינוי והשיכון עם ראש עיריית קרית גת, כפיר סוויסה. דוברות משרד השיכון והבינוי,
ישיבת עבודה במשרד הבינוי והשיכון עם ראש עיריית קרית גת, כפיר סוויסה/דוברות משרד השיכון והבינוי

"קריית גת היא אחת מעתודות הבנייה המרכזיות במדינת ישראל. משרד הבינוי והשיכון יסייע בכל הכלים העומדים לרשותו לטובת המשך תנופת הפיתוח האדירה של הבנייה בעיר", ציין השר במהלך הדיון. בנוסף, מנכ''לי משרד הבינוי והשיכון ורמ''י, שהשתתפו גם הם בישיבה, אמרו לראש העיר כי ילוו באופן אישי את המשך ההתפתחות של העיר.

ראש העירייה הודה לשר הרב גולדקנופף על התמיכה, הליווי והדאגה הבלתי פוסקת למען העיר וציין בפניו לשבח את העבודה המשותפת עם הרמ''ט הרב מוטי בבצ'יק והמסירות והמקצועיות של מנכ''ל המשרד יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל רמ"י ינקי קוינט, צוותי משרד הבינוי והשיכון ורמ''י, לטובת העיר קריית גת. סוויסה סיכם בדיון עם שר הבינוי והשיכון על שורת יוזמות ושיתופי פעולה לטובת המשך שגשוגה של העיר.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully