וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייר זה העבר: בעל הדירה דורש 12 צ'קים מראש? כך תעשו זאת דיגיטלית

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 12:45

כבר לא צריך לצאת מהבית כדי לשכור דירה: חברת וי-צ'ק וחברת רנטיפיי ישראל ישתפו פעולה בהטמעת ממשק דיגיטלי לתשלום שכר הדירה, שנועד להחליף את הצ'קים מנייר לראשונה בישראל

הצ'ק הדיגיטלי הראשון. באדיבות V-CHECK,
הצ'ק הדיגיטלי הראשון/באדיבות V-CHECK

הקלה נוספת בהליך השכרת דירה בישראל: חברת וי צ'ק (V-CHECK) וחברת רנטיפיי ישראל הכריזו הבוקר (ב') על שיתוף פעולה, במסגרתו רנטיפיי ישראל, המספקת שירותי הגנה על שכר הדירה לבעלי נכסים פרטיים ומסחריים להשכרה, תטמיע במערכותיה את הממשק הדיגיטלי הייחודי של חברת וי צ'ק שפיתחה את הצ'ק הדיגיטלי הראשון בישראל והיא היחידה שקיבלה על כך רישיון מרשות שוק ההון. השירות נועד להחליף את הצ'קים מנייר לדיגיטל בתשלומי שכר הדירה.

מדובר בבשורה גם לבעלי הנכסים בכל הנוגע לתשלומי שכר הדירה של שוכריהם, שכן השירות החדש מרחיב את שירות ההגנה על שכר הדירה לבעלי הדירות שמעתה יוכלו לא רק לנהל את הנכס מרחוק באמצעות חתימה על חוזה שכ"ד דיגיטלי, אלא גם יוכלו לקבל תשלומים בצ'קים דיגיטליים באמצעות שיתוף הפעולה עם הצ'ק הדיגיטלי של וי צ'ק.

עד כה משכירי דירות נאלצו להתנהל בדרך מסורבלת של צ'קים מנייר. הממשק של וי צ'ק מאפשר הן לשוכרים והן לבעלי הדירות לנהל את כל התשלומים בממשק דיגיטלי, קל לשימוש ללא צורך בהתנהלות פיזית עם צ'קים מנייר.

חתימה על חוזה שכירת דירה. ShutterStock
חתימה על חוזה שכירת דירה/ShutterStock

התנהלות בעזרת צ'קים דיגיטליים צפוי להקל באופן משמעותי על השוכרים וגם על בעלי הדירות ולחסוך מהם את כל ההתעסקות עם הצ'קים מנייר לרבות כתיבה, איסוף, שילוח, המפגש הפיזי, ההפקדה החודשית, ושמירת הצ'קים. וי צ'ק היא החברה היחידה כיום בישראל המאפשרת חיוב וזיכוי ישירות מחשבון הבנק של הלקוח ובעצם מאפשרת לשלם בצ'ק דיגיטלי כתחליף לצ'ק המסורתי, העברות בנקאיות והוראות קבע, כולל פריסת תשלומים דחויים והחזקה ב"נכס דיגיטלי" כביל בפני הרשויות.

שירות ההגנה של רנטיפיי לבעלי הנכסים נועד לספק שקט נפשי וביטחון כלכלי לבעלי הנכסים וגם להקל על השוכרים. רנטיפיי למעשה מספק הגנה טוטאלית לבעלי דירות ונכסים מסחריים להשכרה עם מגוון שירותים משלימים שכוללים בדיקת איתנות פיננסית של הדיירים והמלצה על בטחונות מתאימים, ערבות מלאה לשכר הדירה והגנה מלאה לכל תקופת החוזה, תשלום שכ"ד במקרה שבו הדייר לא משלם עד לפתרון המשבר ומציאת דייר חליפי, ניהול המשבר מול הדייר ברגישות תוך כדי ניסיון להגיע להסדר מחוץ לכותלי בית המשפט. בנוסף, מאפשרת החברה לרכוש כיסוי שיכלול גם איתור דיירים חליפיים ופיצוי של שכר דירה במידה והדיירים לא משלמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"בקרוב צ'ק הנייר יהפוך להיסטוריה"

אדיר בצלאל, מנכ"ל רנטיפיי ישראל: "אנחנו מקדמים בברכה את שיתוף הפעולה הייחודי עם חברת ויצ'ק המייתרת את השימוש בצ'קים מנייר, דבר הנפוץ בקרב לקוחותינו, שוכרים ובעלי נכסים, ומאפשרת לבצע את תשלום שכר הדירה בצ'ק דיגיטלי. אנו מאמינים בשותפות ארוכת טווח עם לקוחותינו ובתקופה האחרונה נוכחנו לדעת כי לקוחות רבים שואפים להתבסס על ארנקים דיגיטליים ותשלומים מהירים. שיתוף הפעולה עם ויצ''ק מהווה חלק מהחתירה המתמדת שלנו לחדשנות ומתן ערך גבוה עבור קהל לקוחותינו. הניסיון העשיר והידע המקצועי שצברנו בשירות לבעלי נכסים, מאפשרים לנו להגדיל את יכולת הסיוע והתמיכה עבור התשתית הטכנולוגית של המוצרים למען לקוחותינו באמצעות השירותים והמוצרים המתקדמים של חברת וי צ'ק".

קובי רם, מנכל ומייסד וי צ'ק: "שוק התשלומים עובר מהפכה של ממש בימים אלו. האמון שקיבלנו מרשות שוק ההון ושיתוף הפעולה מול חברות מובילות במשק הישראלי ובפרט רנטיפיי מוכיח את הצורך והביקוש לאמצעי תשלום נוח, יעיל ובטוח לשימוש, במיוחד עבור משכירי ושוכרי דירות. אנחנו גאים להיות ממובילי מהפכת הפינטק והתשלומים בישראל. אני מאמין כי בקרוב נראה איך השוק כולו צועד לעבר פתרונות דיגיטליים מתקדמים וצ'ק הנייר יהפוך להיסטוריה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully