וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחיר של 4 חדרים בתל אביב - תוכלו לקנות עיירה שלמה מהמערב הפרוע

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 13:30

נכס מעניין עלה על מדף המכירות בארצות הברית: עיירה שלמה מהמערב הפרוע במונטנה, שבמערב ארצות הברית, מוצעת למכירה לכל מי שחולם להיות שריף. כמה זה יעלה לכם? האמת, לא יותר מדי. צפו בתמונות מהעיירה

Frontier town. zillow, אתר רשמי
Frontier town/אתר רשמי, zillow

אתם בטח מכירים את הסרטים האמריקאים בנושא המערב הפרוע, בהם יש שריף אחד קשוח ששולט בכל העיירה, השולף הכי מהיר במערב. אם אחרי שצפיתם בסרט כזה הלכתם לישון וחלמתם שאתם בעצמכם השריף - יש לנו בשורה טובה עבורכם: תמורת 1.7 מיליון דולר בלבד (באופן יחסי כמובן) השווים כ-6.3 מיליון שקל, תוכלו להפוך את החלום למציאות. מחיר של דירת 4 חדרים בתל אביב.

מדובר במתחם בשם פרונטיר טאון (Frontier town), מתחם ענק בקונספט המערב הפרוע שהיה בעבר אטרקציה תיירותית פופולרית לצד הדרך, וקיבל עד 2,000 מבקרים ואורחים ביום במהלך עונת השיא. הנכס המשתרע על פני 41 דונם, ממוקם על פסגת מקדונלד, ומתגאה בנופים פנורמיים של מספר רכסי הרים. המתחם מגיע גם עם בריכה, ו-15 מעיינות טבעיים שפוקדים חיות בר ידידותיות.

המתחם נבנה באומנות על ידי ג'ון ר. קוויגלי, שהיה גם הבעלים של השטח, בשנות ה-40 של המאה העשרים, כדי לחקות עיירה מתקופת המערב הפרוע. המתחם הציע 42 חדרי מגורים לאורחים שנשארים ללון בעיירה, ומבנים חיצוניים שכולם עשויים מסלע ועץ. כיום, רק ארבעה חדרים ראויים למגורים, אך אין דבר שכסף לא יכול לשפץ.

Frontier town. zillow, אתר רשמי
Frontier town/אתר רשמי, zillow

בנוסף, העיירה מציעה בנק, בית כלא, מוזיאון, בקתות וחנות כללית. יש גם כנסייה קטנה ויפהפייה של 50 מושבים, עם קפלה. על פי השמועות, חדר האוכל המעורפל יכול להכיל כ-300 איש.

ובכל זאת, היהלום שבכתר של העיירה הוא הסלון האגדי שבו "המקומיים" במגפי בוקרים, כולל הכומר המנוח, התערבבו בתקופת הזוהר של המקום סביב בר ועץ אשוח מחודש השוקל יותר מ-6 טון. הבר הזה, יחד עם כלים, ציוד חקלאי עתיק ומזכרות מהמקום, מגיעים כולם עם הנכס.

לפי Distinctly Montana, "קוויגלי השתמש במסור חשמלי כדי לפצל את בול העץ הטיטאני בעצמו במהלך יום חורף עלוב אחד, כשהיה 20 מעלות מתחת לאפס. אחר כך הוא בילה כ-300 שעות בחציבת איילים ואלמנטים מערביים אחרים בבר".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
Frontier town. zillow, אתר רשמי
Frontier town/אתר רשמי, zillow

בשנת 2001 תושב המקום טום באטרשל רכש את המתחם במכירה פומבית. לאחר שקוויגלי נפטר ב-1979, לבעלים שבא אחריו היו בעיות במימון המתחם, והוא הוזנח עד שנמכר במכירה הפומבית. "חשבתי שזה יהיה מקום נחמד לחיות בו", אמר אז באטרשל.

כעת, לאחר 23 שנים של מגורים בעיירת העתק הנטושה במשרה מלאה, אמר באטרשל לניו-יורק פוסט, שפרסמה את הכתבה, שהוא "רוצה שמישהו אחר יוכל ליהנות ממנו".

על פי הכתבה, נכדתו של קוויגלי, יועצת טיולים בשם טייגן ווקר, אשר גדלה במתחם, חולמת לקנות אותו בחזרה ולהחזיר עטרה ליושנה: להפוך אותו לאטרקציה תיירותית.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully