וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הזו חוצה נהר שורץ תנינים - רק בשביל לזרוק את הזבל

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 10:37

שברה את הטיקטוק: אישה אמריקאית צילמה את עצמה עוברת מסע ארוך ומאתגר, שכולל חצייה של נהר שורץ תנינים, נסיעה בטרקטורון וטיפוס מעל שער נעול, רק כדי לזרוק את הזבל. ועדיין, היא מאחלת לכולם את איכות החיים שלה

קייטי יוצאת לזרוק את הזבל. KayakKatie@, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קייטי יוצאת לזרוק את הזבל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, KayakKatie@

בכל פעם שאתם מתבאסים לרדת 4 קומות כדי לזרוק את הזבל, צפו בסרטון של האישה האמריקאית הזו (איך לא?) שהקימה את ביתה בבידוד מוחלט, יחד עם בעלה, מוקפים במים מכל עבר לאורך גדות נהר הסאטילה שבג'ורג'יה, בארצות הברית.

הכירו את קייטי, בעלת חשבון TikTok KayakKatie, שהמטלה השגרתית שלה להוציא את הזבל היא הכל חוץ מרגילה: אחת לשבוע היא נועלת את "מגפי התנין" שלה, ויוצאת להרפתקה שכוללת ניווט דרך נהר שורץ תנינים, נסיעה בטרקטורון והפתעה נוספת לסיום.

זו הסיבה שהסרטון שפרסמה לפני כשבועיים ומתעד את המסע הארוך שהיא עוברת בכל פעם שהיא יוצאת לזרוק את הזבל - כבר צבר כמעט 9 מיליון צפיות בטיק טוק.

צפו במסע של קייטי

כפי שניתן לראות בסרטון, האודיסיאה של הוצאת האשפה מתחילה בלבישת סט כבד של מגפי "שוכשונים", לא בשביל האופנה כמובן, אלא בשביל הישרדות בשממה הביצית השופעת תנינים.

"שלב ראשון: קח את נעלי התנין שלך", מספרת קייטי בסרטון שלה, "שלב שני: קח את הצ'יוואווה שלך," היא מוסיפה, דוחפת את בן לווייתה למסע, הכלב שלה, לתוך הסרבל לקראת ההרפתקה שלפניה. לאחר שהאשפה הועמסה לתוך הקיאק, קייטי יוצאת לדרך, מנווטת במים המזוהמים בקלות של בעלת ניסיון.

עם זאת, המסע לא נגמר שם. כשהגיעה קייטי ליבשה, היא קופצת על טרקטורון כדי להשלים את הטראק לפח, רק כדי להיתקל בשער נעול, ומוסיפה עוד מכשול שצריך להתגבר עליו. "למרבה הצער, החבר'ה נעלו את זה לפני שהם עזבו הבוקר, אז אני צריכה ללכת את שארית הדרך", היא אמרה, והאכזבה לא נראתה על פניה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

"איך את מסוגלת לגור במקום כזה?"

בסרטון נוסף שפרסמה, קייטי עונה על השאלה המתבקשת: "איך את מסוגלת לגור במקום כזה ולעבור את המסע זה בכל פעם?"

תשובתה המפתיעה: "מבחינתו זו הצלחה. היתרון הכי גדול זה שאין שכנים," היא מתלוצצת, ומסבירה שעבורה לא מדובר בהישרדות, אלא בשגשוג. היא מוצאת נחמה ביופי והשלווה והשקט שיש בסביבה שלה.

"בעיני, המאבקים של המחייה כאן הם כלום לעומת היתרונות של השקט, הבריאות הנפשית והפיזית שלנו", היא אומרת בסרטון. "החרקים, המסע לאשפה, התנינים, הנחשים, שום דבר מזה לא משתווה לשלווה שאנו מרגישים. המגורים כאן מאפשרים לנו פשוט להיות רגועים ולחיות חיים מדהימים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully