וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי חדש לקבוצת ברוש: מי תהיה מנהלת השיווק והמכירות החדשה?

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 14:19

קבוצת הנדל"ן ברוש BROSH מודיעה היום על מינויה של שובל שלנגר קראוטהמר לתפקיד מנהלת שיווק ומכירות. שובל מגיעה לתפקידה הנוכחי עם ניסיון של מעל לעשור בתחום המכירות, השיווק והדיגיטל

שובל שלנגר קראוטהמר. יח"צ,
שובל שלנגר קראוטהמר/יח"צ

קבוצת הנדל"ן ברוש BROSH הכריזה הבוקר (ג') כי בחרה למנות את שובל שלנגר קראוטהמר לתפקיד
מנהלת השיווק והמכירות של הקבוצה.

שלנגר קראוטהמר, בת 34, תושבת ראש העין, בוגרת אוניברסיטת אריאל בפקולטה לתקשורת, בעלת התמחות בשיווק דיגיטלי. היא מגיעה לתפקידה הנוכחי עם ניסיון של מעל לעשור בתחום המכירות, השיווק והדיגיטל. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת שיווק בחברת הנדל"ן הציבורית רותם שני, ולפני כן כמנהלת השיווק בקבוצת HIGH GROUP חי נחמיאס מגורים והשקעות.

במסגרת תפקידה כמנהלת השיווק והמכירות בקבוצת ברוש BROSH תוביל את מערך השיווק והמכירות של הקבוצה בדגש על התקשורת השיווקית-הדיגיטלית של החברה, וכן תהיה אחראית על פיתוח האסטרטגיה השיווקית וניהול התקשורת השיווקית והפרסום.

לדבריה, "אני שמחה להצטרף לקבוצת BROSH ונרגשת להביא את כישוריי ואת הניסיון שצברתי בתחום הנדל"ן בכלל ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט, ולבטא זאת בתהליכי שיווק יצירתיים וחדשניים שיקדמו את הקבוצה".

אילת גונן ברוש, מבעלי קבוצת ברוש. אלה פאוסט,
אילת גונן ברוש, מבעלי קבוצת ברוש/אלה פאוסט

אילת גונן ברוש וניר ברוש: "אנו מברכים את שובל עם כניסתה לתפקיד מנהלת השיווק והמכירות בקבוצה, ובטוחים שכישוריה וניסיונה העשיר יסייעו להצעיד את הקבוצה קדימה. קבוצת BROSH ממשיכה לצמוח ולתכנן פרויקטים למגורים במיקומים המבוקשים ביותר. בשנים האחרונות ניתן למנות תחת ניהול הקבוצה כ-20 פרויקטים שונים למגורים בהיקף של מאות יחידות דיור, הנמצאים בשלבי ייזום, תכנון, שיווק ואכלוס - הן בתחום ייזום הבנייה למגורים והן בתחום ההתחדשות העירונית על סוגיה השונים".

קבוצת BROSH בבעלות אילת גונן ברוש וניר ברוש, הינה חברת יזמות למגורים המאחדת בתוכה חברה מבצעת (ברוש ניר עבודות הנדסה ובנין בע"מ) וחברה יזמית (ברוש יזמות) עם ניסיון של שלושה עשורים. הזרוע היזמית של הקבוצה, בניהולו של אורעד יצחקי, יוזמת ומתכננת פרויקטים למגורים במיקומים המבוקשים ביותר, בהם תל אביב, רמת השרון, הרצליה, כפר סבא ורעננה, ומבצעת אותם באמצעות הזרוע המבצעת של החברה האם. הקבוצה מתרכזת בתחום ייזום הבנייה למגורים לצד פעילות בתחום ההתחדשות העירונית על סוגיה השונים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully