וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטהאוז 5 חדרים חדש בכ-2.7 מיליון שקל? מסתבר שיש חיה כזאת

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 12:12

קבוצת אלמוג מודיעה כי לאחרונה מכרה בטווח של שבוע אחד בלבד שתי דירות פנטהאוז 5 חדרים בבניין בוטיק במחיר של כ-2.7 מיליון שקל כל אחת. היכן ממוקמות הדירות ובאיזה פרויקט מדובר?

הדמיה: פנטהאוז בפרויקט RED אשקלון של קבוצת אלמוג. 3D,
הדמיה: פנטהאוז בפרויקט RED אשקלון של קבוצת אלמוג/3D

קבוצת אלמוג, היוזמת ובונה את פרויקט RED בשכונת עיר היין באשקלון, מדווחת בימים אלו על מכירות ערות בשבועות האחרונים, בין היתר של דירות מיוחדות, כמו דירות פנטהאוז, דירות גן וכו'.

כך, מדווחת החברה לאחרונה, בטווח של שבוע אחד בלבד - נמכרו שתי דירות פנטהאוז, 5 חדרים המשתרעים על 139 מ"ר בנוי ומרפסת בגודל 41 מ"ר בקומה 6 במחיר שכמעט ולא ניתן למצוא בשוק הנוכחי - של כ-2.7 מיליון שקל כל אחת; פנטהאוז נוסף בקומה השישית בגודל 131 מ"ר + מרפסת בגודל 89 מ"ר נמכר גם הוא לאחרונה במחיר של 2.88 מיליון שקל.

פרויקט RED של קבוצת אלמוג בעיר היין באשקלון. 3D,
פרויקט RED של קבוצת אלמוג בעיר היין באשקלון/3D

פרויקט RED של קבוצת אלמוג בשכונת עיר היין כולל 90 דירות ב-4 בנייני בוטיק של 7 קומות עם הקפדה מרבית על רמת התכנון והגימור. תמהיל הדירות כולל 3-5 חדרים דירות גן ופנטהאוזים.

"החזרה של הרוכשים והבאת האמון שלהם בעיר אשקלון ובשכונת עיר היין, מורגשת לא רק בכמות הדירות שנרכשו לאחרונה על פי נתוני המכירות, אלא גם בסוג הדירות. אומרת רקפת להב, סמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת אלמוג, "אנו עדים לכך שבשבועות האחרונים נחתמות יותר עסקאות של דירות יקרות ומיוחדות. דירות גדולות בשטחן ודירות מסוג פנטהאוז, מה שמלמד על אופיים של הרוכשים - משפרי דיור הרוכשים למטרת מגורים ומעוניינים להשתקע בעיר ובשכונת עיר היין בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully