וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטנציאל אין סופי: קהילת העסקים החדשה תעיר את העיר הזו?

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 12:31

חברת שתית השיקה בסוף השבוע האחרון את מועדון החברים העסקי לפרויקט TRE של החברה. מדובר על הפרויקט הגדול ביותר שנעשה עד היום באזור חיפה בכלל ובטירת כרמל בפרט, בהיקף השקעה של כחצי מיליארד שקל

אירוע השקת מועדון החברים העסקי לפרויקט TRE של שתית. באדיבות חברת שתית,
אירוע השקת מועדון החברים העסקי לפרויקט TRE של שתית/באדיבות חברת שתית

באירוע מיוחד שהתקיים בסוף השבוע האחרון השיקה חברת שתית מועדון חברים עסקי לפרויקט TRE של החברה בכניסה הצפונית של טירת הכרמל, הנחשב לפרויקט הגדול ביותר שנבנה עד כה באזור.

מדובר בפרויקט של עירוב שימושים: מסחר, מגורים ומשרדים, בהיקף השקעה של כחצי מיליארד שקל. מתחם העסקים החדש ממוקם כקילומטר אחד מפארק מת"ם בחיפה, שעל דייריו נמנות החברות הבינלאומיות גוגל, אמזון, אפל, אינטל, אלביט, מייקרוסופט ועוד.

באירוע, שהתקיים במלון "קדם" שבטירת הכרמל נכחו כ-150 איש, ביניהם אנשי נדל"ן, אנשי עסקים, אדריכלים, עורכי דין, רואי חשבון ועוד. את האירוע הנחה עופר פטרסבורג, עורך ופרשן נדל"ן, והמוזמנים נהנו מהרצאה מרתקת של אליאב אללוף בנושא "מוח קונה, מוח מוכר: איך אפשר להבין את המוח של הלקוחות שלנו".

אירוע השקת מועדון החברים העסקי לפרויקט TRE של שתית. באדיבות חברת שתית,
עופר פטרסבורג עם מנכ"ל חברת שתית, שלום שטרית/באדיבות חברת שתית

שלום שטרית, בעלי חברת שתית: "אתמול השקנו את קהילת העסקים החדשה של חיפה. העיר השלישית בגודלה בארץ, בעלת פוטנציאל אין סופי, בכלל ובנושא הנדל"ן בפרט, נדחקה בשנים האחרונות, ואנחנו מתכוונים לשים אותה על המפה דווקא עכשיו. בשונה מהמגמה הארצית, דווקא באזור הצפון אנחנו סוגרים עסקאות, כמעט כרגיל. גם בתחום המשרדים וגם בתחום המגורים".

"התאמנו את עצמנו לתקופה, ואנחנו מאפשרים תנאי תשלום יותר נוחים, והטבות נקודתיות בפרויקטים כדי להקל על הרוכשים. אני שמח לצאת היום לדרך ולהמשיך את הבניה הענפה שהתחלנו בטירת הכרמל, ולבנות פרויקט ייחודי. בכל שלב אמרו שאולי הפרויקטים שלנו גדולים על העיר, אבל האהבה שלנו לעיר והצמיחה שלה והאנשים שבונים את העיר ומאמינים בה מוכיחים שטירת הכרמל רק מתחדשת".

"בימים אלו החברה החלה במכירת שטחי המשרדים בפריי סייל. הדבר יאפשר לחברות להחזיק בנכס או להנות מנדל"ן מניב ברמה הגבוהה ביותר הקיימת כיום בשוק בכלל ובאזור בפרט. בהשקעה של מיליון שקל עבור 90 מ"ר, יוכלו הרוכשים להנות מהכנסה חודשית של כ-8,000 שקל, כפליים מאשר בשוק המגורים", מסכם שטרית.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully