וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז סוף סוף מצאה קונה מספיק עשיר לפנטהאוז הממש יקר שלה

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 9:49

בשעה טובה: הכוכבת הבינלאומית האהובה, ג'ניפר לופז, סוף סוף הצליחה למכור את הפנטהאוז המפואר שלה על המדיסון סקוור בניו יורק לאחר שבילה 7 שנים בשוק. היה שווה לחכות?

ג'ניפר לופז. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
ג'ניפר לופז/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

כבר לא ג'ני פרום דה בלוק: הזמרת והשחקנית הבינלאומית האהובה, ג'ניפר לופז, סוף סוף מכרה את הפנטהאוז שלה בניו יורק בשווי 25 מיליון דולר (כ-95 מיליון שקל) לאחר שבילה 7 שנים בשוק. הדופלקס המפואר, הממוקם בוויטמן ומשקיף על מדיסון סקוור פארק, נרשם תחילה ב-26.95 מיליון דולר ב-2017, שלוש שנים בלבד לאחר שלופז רכשה אותו תמורת 20.1 מיליון דולר.

מחיר המכירה הסופי, כמו גם זהות הבעלים החדש, אינם ידועים בוודאות - עם זאת, כאמור, הדופלקס רחב הידיים ביקש לאחרונה 24.99 מיליון דולר וההערכות הן כי הפנטהאוז נמכר במחיר זהה. כך, מדווח הניו-יורק פוסט.

הנכס, המשתרע על פני 607 מ"ר עם 4 חדרי שינה ו-6.5 חדרי רחצה, כולל אלמנטים עיצוביים מעודנים כגון תקרות גבוהות ורצפות עץ אלון לבן. בנוסף, הוא מציע כמעט 280 מ"ר של שטח חיצוני, המשתרע על פני ארבעה סיפונים דו-מפלסים, הכוללים גג מעוצב וריגושים כמו מגרש קרוקט, מיני גולף, ועוד. שירותי הבניין כוללים שוער במשרה מלאה, לובי ומחסן פרטי לכל דירה.

הפנטהאוז היוקרתי של ג'ניפר לופז בניו יורק. Brown Harris Stevens, אתר רשמי
הפנטהאוז היוקרתי של ג'ניפר לופז בניו יורק/אתר רשמי, Brown Harris Stevens

הפנטהאוז, התופס את שתי הקומות העליונות של הבניין שנבנה בשנת 1924, מציע חדר מואר במיוחד עם חלונות בסגנון פלדיאני ודלתות צרפתיות המובילות למרפסת עם נוף לפארק. חלל המגורים כולל מטבח שף פתוח עם מכשירי חשמל מהשורה הראשונה, שני מקררי יין ופינות אוכל וטרקלין מגוונות.

בקומה העליונה, סוויטת ההורים הראשית מתהדרת בשתי אמבטיות דמוי ספא, חדר הלבשה גדול עם ארונות מהרצפה עד התקרה ושתי מרפסות פרטיות. בקומה יש גם חדר אירוח הנפתח למרפסת עם מספר פינות ישיבה.

בניו יורק פוסט מציינים כי המכירה האחרונה של ג'ניפר לופז עולה בקנה אחד עם החיפוש הנוכחי אחר נכסים לצד בעלה בן אפלק, כאשר הם נצפו בוחנים בתים מפוארים באפר איסט-סייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully