וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותנת אמון: איזו חברה תממן את פרויקט התחדשות הגדול ביותר בטירת הכרמל?

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 9:05

בהיקף של מעל 300 מיליון שקל: חברת מכלול מימון תלווה את חברת ההתחדשות העירונית המשותפת של עמרם אברהם ואלי נידם בפרויקט פינוי הבינוי הגדול ביותר בעיר, שיכלול שלושה מגדלים

הדמיה: פרויקט ההתחדשות הגדול ביותר בטירת הכרמל. רן ון ברגן,
הדמיה: פרויקט ההתחדשות הגדול ביותר בטירת הכרמל/רן ון ברגן

תנופה של התחדשות עירונית בטירת הכרמל: חברת מכלול מימון, מבין חברות האשראי החוץ בנקאי הגדולות בתחום הנדל''ן בישראל, הודיעה הבוקר (ה') כי תלווה את פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר במרכז טירת הכרמל.

הפרויקט, Re-new של חברת ההתחדשות העירונית המשותפת של עמרם אברהם ואלי נידם, "עמרם את נידם", הנחשבת לשחקן בולט בתחום ההתחדשות העירונית בטירת הכרמל, ומבצעת כרגע שבעה פרויקטים בעיר. נכון להיום, כאמור, מדובר בפרויקט ההתחדשות העירונית הגדול בטירת הכרמל.

הפרויקט ממוקם ברחוב ז'בוטינסקי 59 בכניסה הדרומית לטירת הכרמל בסמוך למנהרות הכרמל, והוא כולל הריסת 52 יחידות דיור קיימות ולצורך 271 יחידות דיור חדשות בשלושה מגדלים רבי קומות: שניים בני 17 קומות ואחד בן 18 קומות. הדירות יהיו בתמהיל של 5-3 חדרים: דירות 3 חדרים (בגודל של כ-80 מ"ר), דירות 4 חדרים (בגודל של כ-100 מ"ר), ודירות 5 חדרים (בגודל של כ-120 מ"ר), כאשר כל דירה מצוידת בממ"ד. מחיר התחלתי עומד על החל מ-1,600,000 שקל. התמורה עבור הדיירים הקיימים כוללת תוספת של 25 מ"ר, מרפסת, חנייה ומחסן.

הפרויקט קרוב לים, והדיירים ייהנו גם מהנוף וגם מהאפשרות להגיע לים במהירות. במרכז הפרויקט תבנה גינה אקולוגית פרטית עבור הדיירים, וכמו כן מקלחות חוץ עבור השבים מהים. הבניינים יכללו פנטהאוזים, דירות גן, חדר כושר, מרפסות גדולות מהמקובל בגודל של 15-20 מ"ר עם חיבור לטלוויזיה, ומועדון דיירים רב תכליתיים. את הפרויקט תכנן האדריכל צחי ואזנה.

"הביקוש לדיור בטירת הכרמל הולך וגדל"

"המלחמה הציבה בפני שוק הנדל''ן אתגרים רבים, ולכן חשוב לנו במיוחד להמשיך במימון חכם, אחראי ומדויק של פרויקטי הבנייה בישראל, תוך צמצום הפער בין ההיצע לביקוש בענף. במיוחד בתקופה מורכבת זו, אנחנו פועלים ביצירתיות בשביל לספק תנאים אטרקטיביים ותחרותיים לתנאי הבנקים", מסרה איילת רוסק, מנכ''לית מכלול נדל''ן.

"הביקוש לדיור בטירת הכרמל הולך וגדל, והעיר עצמה נמצאת בפיתוח משמעותי. פרויקט ההתחדשות העירונית ברחוב ז'בוטינסקי של עמרם את נידם הוא אחד הפרויקטים המרכזיים והחשובים בטירת הכרמל, והוא יציע לרוכשים דיור במחירים ברי השגה, לצד נוחות ואיכות חיים".

אבי פרץ, מנכ"ל re-new, מסר: "מדובר בפרויקט הגדול, המשמעותי והיוקרתי שנעשה בהתחדשות עירונית בטירת הכרמל עד כה, ואנחנו גאים להוביל את טירת הכרמל לשלב הבא של איכות דיור. הפרויקט כולו הוא תוצרת של עבודה מדהימה של עובדות ועובדי החברה לצד הרשויות והדיירים, ואני מודה לכל המעורבים בדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully