וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מגדלים ומאות דירות: אושרה התכנית שתשנה את קו החוף של העיר הזו

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 17:42

אבני דרך התחדשות עירונית מדווחת על זכיה בפרויקט התחדשות עירונית במתחם יוספטל בקרית ים. התכנית, המשתרעת על שטח של כ-2.8 דונם קו שני לים, כוללת שני מגדלים ומבנה מרקמי, וסה"כ 266 יחידות דיור

הדמיה: פרויקט התחדשות עירונית במתחם יוספטל בקרית ים. חן אדריכלים,
הדמיה: פרויקט התחדשות עירונית במתחם יוספטל בקרית ים/חן אדריכלים

אבני דרך התחדשות עירונית, מקבוצת אבני דרך, מודיעה היום (ה') על זכייתה במכרז לקידום פרויקט פינוי בינוי ברח' יוספטל 5,7,9 בקריית ים, לאחר שהחתימה את הרוב הדרוש של הדיירים.

בפרויקט המתוכנן תב"ע בתוקף שקודמה על ידי עיריית קריית ים, אשר עתידה לשנות את קו החוף של העיר וכוללת בתוכה, מגדלי מגורים יוקרתיים, מוסדות ציבור, שטחים ירוקים ונגישות גבוהה. להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-24 חודשים ממועד דיווח זה.

הפרויקט, המשתרע על שטח של כ-2.8 דונם, הינו בקו שני לים ומרבית הדירות בו צופות לים. כיום במתחם 63 יח"ד המשתרעות על פני שלושה מבנים, והוא צפוי לכלול בסיומו שני מגדלים ומבנה מרקמי, סה"כ 266 יח"ד. בנוסף, יכלול הפרויקט מבנה ציבורי בשטח של 450 מ"ר.

קריית ים, 29 באפריל 2021. ראובן קסטרו
קריית ים, 29 באפריל 2021/ראובן קסטרו

גיל גולדשטיין, מנכ"ל אבני דרך התחדשות עירונית: "אנו מברכים על הזכייה בפרויקט יוספטל, המעידה על אמון של בעלי הדירות בחברה בעלת וותק וניסיון רב, הנהנית מאיתנות פיננסית ויכולות ביצוע מוכחות. פרויקט זה מצטרף לפרויקט התחדשות עירונית ברח' ברנר בחיפה בו זכינו לאחרונה, ולפרויקטים איכותיים נוספים אותם בונה הקבוצה בימים אלה במחוז צפון וב-14 ערים נוספות ברחבי הארץ".

"כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה, אנו משקיעים מאמצים רבים לצמיחה והתרחבות גיאוגרפית גם מחוץ לגוש דן - בצפון ודרום הארץ - הממוקדים באיתור, ייזום ופיתוח של פרויקטים למגורים באזורים בעלי פוטנציאל היתכנות גבוה".

"תוכנית יוספטל הינה תוכנית פורצת דרך שצפויה לשנות את כל קו החוף של העיר. התוכנית שקודמה ע"י עיריית קריית ים שמה דגש על צורכי ההתחדשות העירונית בעיר תוך שמירה על קו החוף הטבעי של העיר", מוסיף גולדשטיין.

מכרז הדיירים בוצע ע"י משרד עורכי הדין KDC כהן-קצב, קרן, דהן, ושות' והפרויקט מלווה ע"י משרד עו"ד מויאל מלאכי ושות' מטעם היזם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully