וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של מאות מיליונים: קיבוץ כפר עזה יועתק באופן זמני לקיבוץ רחמה

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 9:37

אתמול התכנסה הנהלת קרן קימת לישראל ואישרה החלטה היסטורית - השתתפות קק"ל בשיקום הנגב המערבי, באמצעות מנהלת תקומה. הפרויקט הראשון: קק"ל תסייע בהעתקה זמנית של קיבוץ כפר עזה לקיבוץ רוחמה

קיבוץ כפר עזה. אלכס קולומויסקי, מערך ההסברה, קק״ל,
קיבוץ כפר עזה/אלכס קולומויסקי, מערך ההסברה, קק״ל

החלטה היסטורית של קרן קימת לישראל: תיקח חלק פעיל ותשקיע מאות מיליוני שקלים בשיקום הנגב המערבי, באמצעות מנהלת תקומה. במסגרת ההחלטה שהתקבלה אתמול (ג') - נקבע כי המיזם הראשון שיוצא לדרך יהיה העתקה זמנית של קיבוץ כפר עזה, על כל התושבים המופנים, לקיבוץ רוחמה

בקק"ל אישרו את תקצוב המיזם העומד על כ-300 מיליון שקל. ההחלטה כפופה להחלטת ממשלה שעתידה לעלות ביום ראשון הקרוב. קק"ל תפעל לביצוע עבודות הפיתוח והבינוי הנדרשות לאיכלוס מפוני קיבוץ כפר עזה. העבודות יבוצעו בשטחי קיבוץ רוחמה ובתיאום עם משרד הבינוי והשיכון, במסגרת מינהלת תקומה.

המיזם הוא כחלק משיתוף פעולה של גורמי המקצוע בקק"ל עם אגף תקציבים והחשכ"ל במסגרת מימוש ההסכם בין הקרן למדינת ישראל.

קיבוץ כפר עזה. אלכס קולומויסקי, מערך ההסברה, קק״ל,
קיבוץ כפר עזה/אלכס קולומויסקי, מערך ההסברה, קק״ל

מיזם זה מצטרף לעוד פרויקטים רבים שקק"ל מבצעת כבר מה-7.10 למען תושבי העוטף והצפון כמו סל חירום ליישובים, פעילות בבתי מלון למפונים ותמיכה בתקצוב לכיתות כוננות.

יו"ר קק"ל, יפעת עובדיה לוסקי, אמרה: "מאז תחילת המלחמה קק"ל נרתמה לסייע למדינת ישראל ובפרט לתושבי הדרום והצפון. העתקת תושבי כפר עזה היא משימה ציונית שאנחנו גאים לקחת אותה על עצמנו. אנחנו נמשיך להיות כאן למען המדינה בשיקום ובתקומה של חבלי הארץ שנפגעו".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully