וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות הייטק נוספות בדרך לירושלים? מתחם התעסוקה הענק קיבל היתר

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 16:33

עיריית ירושלים נתנה היתר דיפון וחפירה לפרויקט הר חוצבים של ויתניה. במסגרת הפרויקט מתוכננת הקמת 3 מבנים שיכללו, בנוסף למשרדים, גם שטחי מסחר ושטחים ציבוריים לרווחת המשתמשים. היקף ההשקעה בפרויקט: כמיליארד שקלים

פרויקט הר חוצבים של ויתניה בירושלים. הדמיה: משרד אדריכלים ישר,
פרויקט הר חוצבים של ויתניה בירושלים/הדמיה: משרד אדריכלים ישר

בהשקעה של כמיליארד שקלים: עיריית ירושלים הודיעה היום (ג') על מתן היתר דיפון וחפירה לפרויקט התעסוקה והמסחר הענק של חברת הנדל"ן ויתניה, המתפרש על מגרש של 28 דונם בהר החוצבים, ועליו זכויות בניה לכ-70,000 מ"ר בשלב הראשון. בשלב השני מתכוונת החברה להגדיל את זכויות הבניה להיקף של כ 130,000 מ"ר וכ-50,000 למרתפי חניה.

במסגרת הפרויקט הענק מתוכננת הקמת 3 מבנים - שיכללו, בנוסף למשרדים, גם שטחי מסחר ושטחים ציבוריים לרווחת המשתמשים. המבנים החדשים יצטרפו לבניינים קיימים בשטח של כ-15,000 מ"ר הכוללים - שטחי מעבדות, מחסנים לוגיסטיים, משרדים ומרכז אנרגיה. על פי ההערכות, החברות הצפויות להתעניין בהשכרת שטחים בפרויקט יהיו בעיקר חברות הייטק, ביו-טק ומשרדי ממשלה.

הפרויקט הממוקם על ציר גולדה מאיר וסמוך לתחנת הרכבת הקלה, יאופיין בבנייה ירוקה שתכלול גגות ירוקים, מרפסות עם גינון ופיתוח, עצים וספסלי ישיבה לטובת השוכרים. באזור זה מתוכננים לקום מגדלי הממשלה החדשים, כאשר לאורך ציר הפרויקט והטיילת שבמרכזו יהיו עוד אלפי מטרים של שטחי מסחר ופנאי שיכללו מסעדות, חנויות ובתי קפה.

פרויקט הר חוצבים של ויתניה בירושלים. הדמיה: משרד אדריכלים ישר,
פרויקט הר חוצבים של ויתניה בירושלים/הדמיה: משרד אדריכלים ישר

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ממשיכים לבנות את ירושלים! עיריית ירושלים העניקה היתר בנייה לפרויקט הר חוצבים של ויתניה ירושלים. מדובר בפרויקט ייחודי שיספק אלפי מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר ויהווה מנוע צמיחה משמעותי לכלכלה הירושלמית. חברת ויתניה שותפה לפיתוח העיר ומאמינה בירושלים! הוכחה לכך כי ירושלים היא עיר אטרקטיבית להשקעות ולעסקים, ונמצאת בתנופה והופכת למרכז כלכלי מוביל בישראל. נמשיך להוביל את בירת ישראל אל פסגות חדשות של הצלחה ושגשוג."

עפר זיו , מנכ"ל ויתניה: "עיריית ירושלים והעומד בראשה מקדמים מאוד את נושא התעסוקה בירושלים. אם המגמה הזו תימשך היא צפויה לשנות את פני העיר בשנים הקרובות מבחינת מקומות תעסוקה. אזור התעסוקה הר חוצבים, בכניסה לעיר, הוא אחד האזורים עם פוטנציאל הפיתוח הגבוה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully