וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתגעו? דירת 35 מ"ר בלי סלון מוצעת במחיר הזוי, והביקוש לא עוצר

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 16:08

בית מגורים זעיר בקליפורניה, בגודל של 35 מ"ר בלבד, הוצע למכירה לאחרונה עבור סכום הזוי של 1.7 מיליון דולר. מה שמפתיע, זה שלמרות תג המחיר הגבוה, הנכס קיבל 6 הצעות תוך שבוע אחד. מה כל כך מיוחד בו?

הבית הזעיר והמבוקש בקליפורניה. ABC7,
הבית הזעיר והמבוקש בקליפורניה/ABC7

מיקום, מיקום, מיקום? בית מגורים בגודל 35 מ"ר בלבד, הממוקם בעמק הסיליקון היוקרתי שבקליפורניה, עלה בשבוע שעבר על מדף הנדל"ן העולמי תמורת תג מחיר הזוי של 1.7 מיליון דולר, שווה ערך לכ-6.5 מיליון שקל.

הדירה הזעירה כוללת חדר שינה אחד, חדר רחצה אחד וחצר גדולה, וממוקמת באחת השכונות הכי אטרקטיביות בעמק הסיליקון. כמה אטרקטיבית? מספיק כנראה כדי למשוך 6 מתעניינים תוך שבוע אחד בלבד מאז הפרסום, למרות תג המחיר הגבוה, שעל פי ההערכות צפוי להמשיך לעלות בעקבות הביקוש.

"מצד אחד, על פי הקלישאה הידועה, המיקום זה הכל - הנכס נמצא בשכונה שקטה בקצה של עמק הסיליקון, בה מחיר דירה ממוצעת מגיע לכ-5 מיליון דולר, ובקרבה לכבישים ראשיים, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור האנשים העשירים בעולם המחפשים גישה נוחה למרכזי הטכנולוגיה של עמק הסיליקון". הסביר דיוויד סטארק, דובר איגוד המתווכים Bay East, לאתר החדשות האמריקאי ABC7.

"בנוסף, ופה למעשה הדובדבן שבקצפת - הבית בנוי על מגרש בשטח של כ-728 מ"ר, שמאפשר למשקיע לבנות בית גדול יותר ולהגדיל משמעותית את ערכו. למרות שהמחיר נראה גבוה על פניו, בפועל מדובר פה במציאה", סיכם סטארק את הסיבות לתג המחיר הגבוה.

מבט פנימה: הבית הזעיר והמבוקש בקליפורניה. ABC7,
אפילו בלי סלון: הבית הזעיר והמבוקש בקליפורניה/ABC7

לדברי אחד המשקיעים שהגיש הצעה על הדירה, "לדעתי המחיר המבוקש כרגע נמוך ביחס לפוטנציאל האדיר של הנכס, והוא ימשיך לעלות. זו הזדמנות מדהימה למשקיעים וגם עבור משפחה שתהיה מוכנה להפשיל שרוולים כדי לבנות את בית חלומותיהם על הקרקע, ולגור באחד האזורים הכי שקטים ומבוקשים בעמק הסיליקון".

ההכנסה החציונית הגבוהה של משק הבית בשכונה, העולה על 223,600 דולר על פי הלשכה האמריקאית למנהל האוכלוסין, יחד עם בתי הספר המובילים באזור, הופכים אותה למקום מבוקש עבור משפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully