וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה שראש עיר לא ירצה שג'וני דפ יגור בעיר שלו?

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 12:06

ג'וני דפ, אחד הכוכבים ההוליוודיים הנערצים בעולם, הודיע לאחרונה על כוונתו לרכוש טירה היסטורית באיטליה לאחר שביים בה סרט ביוגרפי. מנגד, ראש העיר המודאג נשבע "להגן על הטירה" בכל מחיר. האם גם הפעם דפ ינצח?

ג'וני דפ בפסטיבל קאן. ליונל האן, GettyImages
ג'וני דפ בפסטיבל קאן/GettyImages, ליונל האן

מפחד שהוא יאחר בתשלום הארנונה? אחד הכוכבים הגדולים והמוכשרים בעולם, ג'וני דפ, הודיע בתקופה האחרונה כי הוא שוקל לרכוש טירה היסטורית בשווי של 4 מיליון דולר, במונטלטו דורה (Montalto Dora), כפר קטן באיטליה. כך, לפי דיווח של הניו-יורק פוסט.

דפ חקר את המבצר העתיק תוך שהוא ביים סרט ביוגרפי על האמן אמדיאו מודיליאני (צייר ופסל יהודי-איטלקי, מהחשובים שבציירי תחילת המאה העשרים). מקורות חשפו כי השחקן ריקרדו סקמאריו, שמככב בסרט לצד אל פאצ'ינו, ביקר גם הוא לעתים קרובות בטירה מתוך כוונה לרכוש אותה.

מבצר מונטלו דורה, איטליה. Ignazio ledda, אתר רשמי
מבצר מונטלו דורה, איטליה/אתר רשמי, Ignazio ledda

הטירה, שעברה לאחרונה תהליך שיקום ושימור נרחב על ידי הרשויות המקומיות, מתגאה באלמנטים מימי הביניים, מתקופת האדריכלות הגותית, ומשתרעת על פני כ-2,044 מ"ר, כוללת 11 חדרי שינה, 13 חדרי רחצה, חצר מרוצפת וקפלה (חדר תפילה) מהמאה ה-15.

לאחר שתמה סאגת משפט ההשמצה המתוקשר שלו ב-2022 עם אשתו לשעבר אמבר הרד (ואם לא ראיתם את הדוקו בנושא בנטפליקס, עזבו הכל וגשו לצפות) - דפ, בן ה-60, מתגורר ועובד בעיקר באירופה, כאשר נכון לעכשיו הוא מתגורר באחוזתו המשתרעת על פני 850 דונם בסומרסט (Somerset), אנגליה, אותה רכש ב-2014.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ראש העיר מתנגד: "דפ לא צריך להיות המלך בטירה הזאת"

עם זאת, למרות כוונותיו של דפ, ראש עיריית מונטלטו דורה, רנצו גאלטו, הביע לאחרונה הסתייגות פומבית מכך שהכוכב ההוליוודי יהפוך לבעלים של הטירה, וציין חששות לגבי ההשפעה הכלכלית על הקהילה המקומית, ומעמדו של הנכס תחת הגנת המורשת התרבותית האיטלקית. נציין כי הכפר מונטלטו דורה, המונה כ-3,300 תושבים בלבד, מחזיק בטירה כנקודת עניין קהילתית.

"דפ לא צריך להיות המלך של הטירה המסוימת הזו. ידוען שרוכש אנדרטה היסטורית כמו טירת מונטלטו דורה יביא תשומת לב רבה לאזור. אנחנו לא בטוחים אם זו תהיה ה'סינרגיה הכלכלית' הנכונה עבור הקהילה", אמר גאלטו, והוסיף כי "בית המגורים הוא תחת הגנת המורשת התרבותית האיטלקית, וכל שינוי בה ידרוש הרבה אישורים והרשאות מיוחדות, שיקחו זמן רב".

לפי הניו יורק פוסט, נציגיו של ג'וני דפ בחרו שלא לספק הצהרה בעניין זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully