וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באחד המקומות היפים בישראל: אושרה התכנית להקמת מלון יוקרה נוסף

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 12:09

הוועדה המחוזית החליטה להפקיד תוכנית להקמת מלון חדש על קו המרינה בהרצליה. המלון יכלול 365 חדרי אירוח וסוויטות ברמה גבוהה לצד מרכז כנסים, מסעדה פתוחה לציבור, ספא ובריכות. לא תתאפשר השכרת דירות נופש

הדמיה: מלון חדש במרינה בהרצליה. רני זיס אדריכלים,
הדמיה: מלון חדש במרינה בהרצליה/רני זיס אדריכלים

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה תל אביב הודיעה היום (ב') על החלטתה להפקיד את התכנית של קבוצת חג'ג' להקמת מלון חדש ויוקרתי במרינה בהרצליה. המלון צפוי לכלול 365 חדרי אירוח, מרכז כנסים, מסעדה שתהיה פתוחה לציבור, מכון ספא ובריכות. הוועדה קבעה בהחלטתה כי במלון לא תתאפשר השכרת דירות נופש.

התוכנית, שנערכה על ידי משרד רני זיס אדריכלים, משתרעת על פני שטח של כ-11 דונם במגרש פנוי באזור המיועד למלונאות בחוף הים בהרצליה פיתוח, וכוללת שטח למלונאות, שטחים פתוחים וכיכר עירונית בסמוך לקו המים של המרינה.

במסגרת התוכנית של קבוצת חג'ג', יוקמו שני מגדלים בגובה 7 קומות ו-11 קומות מעל 2.5 קומות מסחר. התוכנית מגדילה את זכויות הבנייה מהתוכנית המאושרת החלה במתחם, מ-10,000 מ"ר ל-51 אלף מ"ר כדי להתאים את גובה המבנה למלון "אוקיאנוס" ולמלון "ריץ קרלטון" הסמוכים.

הדמיה: מלון חדש במרינה בהרצליה. רני זיס אדריכלים,
הדמיה: מלון חדש במרינה בהרצליה/רני זיס אדריכלים

התוכנית משלבת את חיזוק תיירות החוף בסמוך למוקדי ספורט ימי, ואת החייאת המרחב הציבורי במרחב המרינה ע"י יצירת טיילות וכיכר עירונית במבנה מדורג בסגנון אמפי תיאטרון. הועדה שמה לה למטרה לעודד הליכתיות סביב המלון לטובת אורחי המלון ועוברי האורח במרחב המרינה, וכן להפנות חזיתות מסחריות פעילות אל המרחב הציבורי.

מקבוצת חג'ג' נמסר: "אנחנו מברכים על החלטת הוועדה המחוזית תל אביב. פרויקט מרינה הרצליה הוא דוגמה נוספת לתכנון האסטרטגי של הקבוצה שמניפת הפעילות שלה מקיפה מגוון רחב של פעילויות נדל"ן מיזמות, דרך התחדשות עירונית, נדל"ן מניב ומלונאות. המחשבה הרבה שהושקעה בתכנון הפרויקט תביא לידי ביטוי את הסטנדרטים הבינ"ל של הקבוצה גם במרינה בהרצליה".

יו"ר הוועדה המחוזית תל אביב, ערן ניצן: "התוכנית מבטאת את עמדתה של הועדה המחוזית שתומכת ופועלת לקידום תוכניות מלונאות לאורך קו החוף ובתוך המרינות. התוכנית למלון פועלת גם לטפח לאורכה טיילת, כיכר ציבורית וחזית של מסעדות לטובת שיפור המרחב הציבורי".

מתכנן מחוז תל אביב במינהל התכנון, אדר' ארז בן אליעזר: "קידום תוכניות למלונאות בקו ראשון לים הינו צעד מבורך וחשוב בראי ארוך טווח וימים של שגרה. מדובר על תוכנית משמעותית להעצמת אזור המרינה הן לצרכי תיירות ומסחר תוך קביעת הוראות מחייבות למבנים בעלי איכות אדריכלית".

התוכנית נערכה על ידי משרד רני זיס אדריכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully