וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך חדשה: לאחר 24 שנים במגדל ביטוח, צחי הרץ יסיים את תפקידו

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 17:53

צחי הרץ, מנהל נדל"ן ישראל במגדל ביטוח ופיננסים, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו ולפנות לדרך חדשה. הרץ יישאר בתפקידו עד למינוי מחליף, אשר על זהותו תודיע החברה בקרוב

צחי הרץ,  מנכ"ל ישראל נדל"ן במגדל ביטוח ופיננסים. אתר מגדל, אתר רשמי
צחי הרץ, מנכ"ל ישראל נדל"ן במגדל ביטוח ופיננסים/אתר רשמי, אתר מגדל

לאחר 24 שנים במגדל ביטוח ופיננסים, הודיע השבוע צחי הרץ, מנהל נדל"ן ישראל בחטיבת ההשקעות במגדל ביטוח ופיננסים, על רצונו לסיים את תפקידו ולצאת לדרך חדשה. הרץ יישאר בתפקידו עד למינוי מחליף, אשר על זהותו תודיע החברה בקרוב.

הרץ ביסס והצמיח את תחום ההשקעות בנדל"ן בישראל במגדל ביטוח ופיננסים. בשנות כהונתו הרבות, ביצעה החברה עשרות רבות של השקעות בפרויקטים מסחריים בישראל (משרדים, מסחר ולוגיסטיקה), כולל יזמות נדל"ן, החל ממגדל המוזיאון (הקרקע נרכשה באפריל 2000) ועד מגדל עלית ברמת גן (שיושלם באפריל 2025).

תיק נדל"ן ישראל של מגדל עומד כיום על היקף של כ-15 מיליארד שקל בפועל, ועוד כ-3 מיליארד שקל השלמת פרויקטים ביזמות. מגדל נחשבת כאחת מחמש חברות הנדל"ן המסחרי הגדולות בישראל.

"הובלתי בהצלחה עשרות השקעות בפרויקטי נדל"ן מהמעניינים בישראל"

צחי הרץ מסר: "לאחר שנים ארוכות ומלאות סיפוק ועניין במגדל ביטוח ופיננסים, אני מבקש להודות להנהלת החברה ולעובדים על האמון שניתן בי לאורך כל הדרך. לאחר שהובלתי בהצלחה עשרות השקעות בפרויקטי נדל"ן מהמעניינים והגדולים בישראל, פניי לדרך חדשה ביעוץ פרטי בתחום הנדל"ן. אני אמשיך לעמוד לרשותה של הקבוצה ככל שיידרש".

ארז מגדלי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח ופיננסים, מסר: "אני מבקש להודות לצחי על תרומתו המקצועית וארוכת השנים בניהול פעילות הנדל"ן הענפה של מגדל בישראל. לניהולו המסור של צחי, לסיוע שלו בבניית תיק הנדל"ן של מגדל בישראל והצמחתו, היה ערך משמעותי בפעילות החברה ואנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully