וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחדשות הענק באילת יוצאת לדרך: "זו הדרך שלנו להגן על התושבים"

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 15:17

פרויקט ההתחדשות במתחם גרניט באילת, בהובלת משרד עורכי הדין KDC, יוצא לדרך. בכנס חתימות שהתקיים במעמד אלי לנקרי, ראש העיר אילת, אמר לנקרי: "התחדשות עירונית בעיר אילת היא הכרחית במיוחד בתקופה הזו"

העיר אילת חוף הים האדום ים סוף. ShutterStock
העיר אילת חוף הים האדום ים סוף/ShutterStock

אילת מתחדשת: תוכנית פינוי בינוי משמעותית במתחם גרניט בעיר אילת בהובלת משרד עורכי הדין כהן-קצב, קרן, דהן ושות' | KDC, יוצאת לדרך בכנס חתימות על הסכם פינוי בינוי עם רוח גבית חזקה מהרשות העירונית, כאשר בכנס נכח ראש העיר, מר אלי לנקרי, שדאג לומר עד כמה ההתחדשות העירונית חשובה לעיר אילת.

"גיבשנו בשנים האחרונות תכנית אסטרטגית הנדסית אשר אושרה בוועדה המחוזית ומטרתה להביא להתעוררות דרמטית של תחום ההתחדשות העירונית בשכונות הוותיקות תוך שהיא מציעה מגוון כלים שנבדקו שמאית ונמצאו כדאיים כלכלית, כמו: העצמת זכויות בתחום המגרש, בניה בשטחים פרטיים פתוחים, תוספת זכויות למגורים בתמורה לחיזוק מבנים, הקצאת חלקים מקרקעות ציבוריות כקרקעות משלימות ועוד".

מתחם גרניט הוא פרויקט הפינוי בינוי הגדול ביותר המקודם כיום בעיר אילת בהובלת חברת בר לביא והוא כולל הריסה של ארבעה בניינים, בהם 144 יחידות דיור - והקמת כ-700 יחידות דיור חדשות בעיר אילת. במסגרת התוכנית, כל בעל דירה יקבל דירה חדשה בבניין חדש, עם מעלית ותשתיות חדשות, ממ"ד, מרפסת וחניה תת קרקעית, קרן תחזוקה ועוד.

"הגנה על תושבים לצד פיתוח כלכלי ועירוני הם הפיתרון לאיומי אויבנו"

את בעלי הדירות בפרויקט מייצג עו"ד רועי דהן ממשרד עורכי הדין כהן-קצב, קרן, דהן ושות' | KDC המלווה מספר פרויקטים של פינוי בינוי בעיר ומאמין כי אילת בדרך להיות בירת ההתחדשות העירונית בדרום הארץ.

לדבריו, "חשוב לזכור כי באילת, עיר הנופש המרכזית של מדינת ישראל, ישנם גם תושבים רבים אשר מתגוררים בה, חלק נכבד מהם בשכונות ישנות, הדורשות התחדשות עירונית. לשמחתנו, אנו מלווים מספר פרויקטים משמעותיים בעיר ואנו רואים עד כמה קידום התחדשות עירונית נמצא בראש סדר העדיפויות של ראש העיר, מר אלי לנקרי, שמכבד אותנו בנוכחותו בכנס.

מבחינתנו, כמשרד עורכי דין המוביל אלפי בעלי דירות בפרויקטים של התחדשות עירונית בכל רחבי הארץ, חשוב להעביר את המסר כי התחדשות עירונית היא לא נחלתם של אזורי הביקוש, אלא משימה לאומית שמטרתה הצלת חיי אדם. לכן, כבוד גדול הוא לנו לייצג את בעלי הדירות במתחם גרניט בדרך להתחדשות בטוחה, שתוביל לחיים בטוחים ומשודרגים", אומר עו"ד דהן.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully