וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: 9 בוגרי יחידת "גדולים במדים" של פרשקובסקי התגייסו לצה"ל

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 13:51

זו השנה השלישית ברציפות: חברת פרשקובסקי אימצה יחידה של תכנית גדולים במדים, המסייעת בשילוב צעירים עם מוגבלויות בצה"ל. בטקס מרגש שהתקיים לאחרונה הוענקו 9 כומתות

יחידת גדולים במדים של פרשקובסקי עם המכובדים שהשתתפו בטקס. יוני רייף,
יחידת גדולים במדים של פרשקובסקי עם המכובדים שהשתתפו בטקס/יוני רייף

חברת פרשקובסקי אימצה יחידה של תוכנית 'גדולים במדים' המסייעת בשילוב צעירים עם מוגבלויות בצה"ל, זו השנה השלישית ברציפות. בטקס מרגש במיוחד, שנערך במחנה רחבעם של פיקוד העורף, הוענקו כומתות ל-9 צעירות וצעירים עם צרכים מיוחדים מ-"יחידת גדולים במדים של פרשקובסקי", שסיימו את הכשרתם במסגרת התוכנית.

תוכנית 'גדולים במדים' נוסדה לפני כעשור במטרה לשלב בצה"ל נערים עם מוגבלויות ובכך להביא לשילובם בחברה הישראלית כאשר המטרה המרכזית היא לשלב אותם בסופו של דבר בתעסוקה אזרחית על מנת שיוכלו לחיות חיים עצמאיים ככל האפשר. בזכות התרומה של חברת פרשקובסקי, אשר מימנה את תוכנית ההכשרה של אותם 9 צעירות וצעירים הם התגייסו לתפקידים בפיקוד העורף בצה"ל כחיילים מן השורה. במהלך התוכנית קיבלו הנערים הזדמנות שוויונית להתנסות בעבודה יצרנית, כאשר הכול נעשה במסגרת הצבא, שמהווה עבורם בית מוגן.

בטקס השתתפו משפחות המתגייסים לצד האלוף במיל' גבי אופיר, מייסד תוכנית 'גדולים במדים', סא"ל גיא מלכה סגן קל"פ, רנ"ג רן ממן מ"פ לוגיסטיקה, לצד הנהלת חברת פרשקובסקי בראשות ארנון פרשקובסקי, נשיא החברה, ורעייתו עדנה, המעצבת הראשית של החברה, סוזי פרשקובסקי סמנכ"לית שיווק ומכירות של החברה ומיקי סלע מנהלת השיווק של החברה שהגיעו לתמוך ולברך את החיילים הטריים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully